Raport specjalny. Obsługa gotówki: Optymalny obieg gotówki
BANK 2018/09

Optymalizacja procesów gotówkowych to szukanie rozwiązań umożliwiających efektywne zarządzanie zasobami banku i jednocześnie nieskrępowany dostęp do gotówki jego klientom.
Adam Zółw
Obsługa gotówki musi być optymalizowana. Dlaczego? Za usprawnieniem procesów idzie podniesienie efektywności, co przekłada się na obniżenie kosztów obsługi pieniędzy w banku. Bez względu na to czy jest to instytucja finansowa, czy też podmiot działający w innej branży, zaniechanie lub nieskuteczne działania optymalizujące procesy skutkują obniżeniem efektywności i niedostosowaniem oferty do wymagań rynku. Jeżeli mówimy o optymalizacji procesów gotówkowych, to należy rozważać to zagadnienie na dwóch płaszczyznach. Pierwsza dotyczy procesów wewnętrznych, druga zaś to oferta dla klienta.
– W przypadku procesów wewnętrznych mamy na myśli przede wszystkim ich uproszczenie i podniesienie efektywnoś...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI