Raport specjalny: Po owocach ich poznacie…

BANK 2015/07-08

Które obszary działalności banku wymagają największej, najbardziej zaawansowanej pomocy zewnętrznych konsultantów?

Konrad Polaczek

Rolą zewnętrznych konsultantów jest z reguły wsparcie przedsiębiorstwa w zakresie planowanych, tworzonych i rozwijanych wewnątrz firmy rozwiązań. Pomoc ta może sprowadzać się do oceny przyszłego produktu na tle standardów stosowanych w branży. Konsultanci dzielą się też opinią, czy planowane rozwiązania będą skuteczne i czy przyniosą pozytywne efekty dla przedsiębiorstwa. Ich rady mogą być bardzo pożyteczne, ale nie są niezbędne.

– Nie można uogólniać, że dźwignią innowacyjności czy generalnie rozwoju, są zewnętrzni konsultanci. Poszukiwałbym raczej sukcesu w umiejętnym łączeniu kompetencji własnych zespołów ze ściśle określonym, komplementarnym wsparciem przez zewnętrznych doradców. Każda ze stron musi rozumieć na jakim etapie ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: