Raport specjalny – „Ranking największych banków w Polsce”: Zaufanie to towar deficytowy

BANK 2018/06

Z dr. Sergiuszem Trzeciakiem, prawnikiem oraz ekspertem personal brandingu i PR, rozmawiali Przemysław Barbrich i Jan Osiecki.

Coraz częściej, gdy mówimy o mediach społecznościowych, słyszymy odmieniane na różne sposoby słowo „profilowanie”. O co w tym wszystkim chodzi?

– Cała rzecz polega na dotarciu z przekazem do grup odbiorców, które cechują się na przykład konkretnym zachowaniem. Stąd bardzo popularny stał się również marketing behawioralny.

Ale przecież profilowanie związane z przekazem reklamowym istniało chyba od zawsze?

– Tak, jednak wcześniej profilowaliśmy odbiorców pod względem wieku, wykształcenia, płci itp. To znaczy korzystaliśmy tylko z podstawowych danych socjometrycznych Teraz możemy profilować klientów pod kontem ich zachowań. Świetnym źródłem informacji jest na ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: