Raport specjalny: Ręka w rękę

BANK 2014/05

Nowocześni partnerzy, których obecnie poszukują banki, nie mogą być już jedynie firmami czysto technologicznymi. Muszą umieć kreować strategię cyfrową i posiadać kompetencje konsultingowe.

Marcin Podleśny

Wyścig na innowacyjność trwa, dzięki czemu bankowość ewoluuje. Systemy transakcyjne oparte na tabelkach przechodzą do przeszłości. Jeśli dzisiaj, dzięki technologii, mogę połączyć się z przyjacielem przez Skype, dlaczego nie mógłbym połączyć się w podobny sposób z konsultantem bankowym w wirtualnym oddziale? Jeśli z różnymi firmami mogę załatwić sprawę na czacie, dlaczego nie mogę zrobić tego z bankiem? Dlaczego bank nie miałby mi automatycznie udzielać porad, skoro zostałem do tego przyzwyczajony w oddziale?t

Wspieranie klienta Banki przestały być jedynie narzędziami do pokazywania liczb, salda czy listy operacji. Muszą wrócić do istoty swoich usług: doradztwa, rozwoju, asystowania, pomocy w powiększaniu majątku klienta. Ich ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: