Raport specjalny: Technologia w służbie ubezpieczeń

BANK 2014/10

Bez wsparcia informatyki nie mogłyby powstawać nowe usługi. Także z zakresu bancassurance.

MARCIN ZŁOCH

Dynamiczny rozwój technologiczny, rozwój aplikacji mobilnych oraz przyrost liczby polis przy jednoczesnej stale rosnącej świadomości ubezpieczeniowej Polaków powodują, że IT jest nieodzownym elementem zarówno sprzedaży, jak i obsługi klienta. Rozwój technologii ma istotne przełożenie na dostępność usług ubezpieczeniowych w bankach. Logując się do strefy transakcyjnej bankowości internetowej, możemy zrobić przelew, ale też kupić ubezpieczenie samochodu, turystyczne czy inne produkty ubezpieczeniowe. Niektóre instytucje finansowe mają na swoich stronach internetowych dedykowane markety ubezpieczeniowe. Ubezpieczenia są dostępne dla klientów banków niemal real-time, bez wychodzenia z domu w kilka minut, nawet z poziomu telefonu. To zasługa technologii w służbie bancassurance

– To zabrzmi jak frazes, ale ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: