Raport, usługi assistance: Pomoc domowa

BANK 2017/04

Wzrasta postrzeganie assistance jako dodatkowych usług ubezpieczeniowych. W roku 2016 skorzystało z nich 2,6 mln Polaków.

Konrad Piasecki

Poraz szósty opublikowano wyniki badania „Rynek usług assistance widziany oczami klientów”, zrealizowanego przez Ipsos na zlecenie Mondial Assistance. Wynika z niego, że w minionym roku z assistance skorzystało ponad 2,6 mln konsumentów. To rekordowy wynik dla wszystkich zrealizowanych dotąd badań.

– Wyniki pierwszego badania, przeprowadzonego w 2013 r., wskazały, że w tym czasie z usług assistance korzystało 1,1 mln Polaków – informuje Anna Karczmarczuk, prezes Ipsos Polska.

Coraz więcej z nas zaczyna rozumieć, że assistance to szeroko pojęte usługi pomocowe i ratunkowe (49% respondentów, wzrost o 15 pkt. proc. w porównaniu z wynikami z poprzedniej edycji badania), a nie wyłącznie wsparcie w razie kłopotów z samochodem (34%, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI