Rekordowa frekwencja 5. edycji Kongresu „Biznes to Rozmowy”

Finanse i gospodarka

Organizowany przez Netię Kongres "Biznes to Rozmowy" odbył się po raz piąty. Polscy i zagraniczni eksperci opowiadali o optymalnym wykorzystaniu nowych technologii w biznesie oraz o obecnych, i przyszłych wyzwaniach dla przedsiębiorców. Jakie były najlepsze wystąpienia według gości?

Organizowany przez Netię Kongres "Biznes to Rozmowy" odbył się po raz piąty. Polscy i zagraniczni eksperci opowiadali o optymalnym wykorzystaniu nowych technologii w biznesie oraz o obecnych, i przyszłych wyzwaniach dla przedsiębiorców. Jakie były najlepsze wystąpienia według gości?

Podczas Kongresu "Biznes to Rozmowy" firma badawcza IQS zapytała gości o ocenę samego wydarzenia. Ogólna ocena Kongresu okazała się bardzo wysoka, a aż 98% uczestników zarekomendowałoby udział w Kongresie znajomym. Goście oceniali także wystąpienia poszczególnych prelegentów. Wśród nich pierwsze miejsce zajęła sesja "Brand video, czyli jak firmy rozmawiają z Generation C" prowadzona przez Piotra Czarneckiego, prezesa Raiffeisen Polbank.

Ekspert przedstawił pokolenie C, nie w kontekście wieku reprezentantów tego pokolenia, ale jako stan ich umysłu. Dla przedstawicieli tej grupy ważniejsza jest dostępność niż jakość. Dlatego według Czarneckiego najlepszym sposobem na dotarcie do nich jest komunikacja video. Pokolenie C ma duży wpływ na generowanie trendów. W samych Stanach Zjednoczonych ten wpływ wycenia się na 500 miliardów dolarów. Ci ludzie dwukrotnie przewyższają grono pozostałych widzów YouTube, śpią z telefonami na poduszce, a swoje decyzje zakupowe podejmują na bazie informacji z mediów społecznościowych.

Bardzo dobrze ocenione było także wystąpienie  gościa specjalnego tegorocznego Kongresu, Jeremy Gutsche. W swoim pełnym energii wystąpieniu opowiedział, jak wykorzystać czasy chaosu i kryzysu do wyróżnienia się na rynku. Przedstawił także najciekawsze trendy 2013 roku. Podobnie zostały ocenione wystąpienia Timo Laaksonena z F-Secure oraz debata "Dostępność 24/7 - szansa, czy przekleństwo?"
131106.kongres.biznes.to.rozmowy.01.500x333

Timo Laaksonen przedstawił temat "Czy korzystając z usług z chmury jedziemy 200 km/h w stronę betonowej ściany bezpieczeństwa i problemów prywatności?" Opowiadał
o licznych możliwościach zastosowania usług chmury w biznesie i życiu prywatnym. Poruszył także temat bezpieczeństwa i prywatności informacji przechowywanych w chmurze. Jednak uspokoił, że Europa jest na lepszej pozycji pod względem prywatności danych niż Stany Zjednoczone, ponieważ w naszym regionie nie wszystko jest dyktowane przez sferę biznesową.

W debacie pod tytułem "Dostępność 24/7 - szansa, czy przekleństwo?" wzięli udział Ronald Binkofski z Microsoftu, Piotr Czarnecki z Raiffeisen Polbank, Andrzej Dulka z Alcatel-Lucent, Maciej Filipkowski z Samsunga oraz Mirosław Godlewski z Netii. Doświadczeni biznesmeni opowiadali o trendach technologicznych, które zapanują w najbliższej przyszłości, a także o byciu dostępnym 24 godziny przez 7 dni w tygodniu, zarówno w życiu, jak i w pracy. Dyskutowali, czy taka forma jest odpowiednia, jakie daje możliwości i, jakie stwarza zagrożenia.
131106.kongres.biznes.to.rozmowy.02.500x333

Specjalnie dla gości Kongresu została stworzona aplikacja mobilna. Za jej pomocą można było sprawdzać informacje o programie i prelegentach. Z tych funkcji goście najczęściej korzystali. Aplikację ściągali głównie użytkownicy systemu Android. Goście podczas Kongresu mogli także odwiedzić liczne, interaktywne stoiska partnerów, na których nie zabrakło nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Najwyżej ocenione zostały stoiska organizatora, a także firm Samsung, Ericsson, Vidyo i Hypermedia Isobar.

Tegoroczny Kongres zebrał około 1400 gości, którzy ocenili go bardzo pozytywnie. Dlatego prawie wszyscy, bo 98% uczestników chętnie poleci udział w kolejnych edycjach swoim znajomym.

Pełne wystąpienia wszystkich tegorocznych sesji są dostępne pod adresem www.biznestorozmowy.pl


Źródło: Netia S.A.

Udostępnij artykuł: