Revolut Bank zwiększa limit kredytowy do 50 tys. zł i wydłuża okres bezodsetkowy do 3 miesięcy

Z rynku

Revolut Bank udzielił w Polsce kredytów na kwotę 6 milionów złotych. Wraz z objęciem ofertą kredytową wszystkich uprawnionych klientów Revolut w Polsce, co jest planowane przed wakacjami, chce zwiększyć atrakcyjność swoich produktów: kredytu konsumenckiego i karty kredytowej.

Aplkacja Revolut Bank
Fot. Revolut

Revolut Bank udzielił w Polsce kredytów na kwotę 6 milionów złotych. Wraz z objęciem ofertą kredytową wszystkich uprawnionych klientów Revolut w Polsce, co jest planowane przed wakacjami, chce zwiększyć atrakcyjność swoich produktów: kredytu konsumenckiego i karty kredytowej.

Po pierwsze, bank podwyższy dostępny limit kredytowy z 20 tys. zł do 50 tys zł oferując go nadal w jednym z najkrótszych procesów kredytowych na polskim rynku. W przypadku karty kredytowej, w ramach ograniczonej czasowo promocji, Revolut zaoferuje pierwszy okres bezodsetkowy - aż do 3 miesięcy. To nowość, która wydłuża jeszcze bardziej, prawdopodobnie najdłuższy okres bezodsetkowy na polskim rynku. Szczegółowy regulamin znaleźć można w aplikacji.

Karta kredytowa Revolut

Liczymy, że karta kredytowa Revolut, szeroki wybór walut i atrakcyjny kurs wymiany przydadzą się klientom w sezonie wakacyjnym.

"Karta kredytowa to jeszcze wygodniejsze rezerwacje hoteli i samochodów - zazwyczaj bez konieczności pozostawiania depozytu, wynajem aut w wypożyczalniach, zakup biletów lotniczych i uiszczanie opłat na bramkach autostradowych. Zwłaszcza w podróży, cenne jest połączenie funkcji karty kredytowej i usługi wielowalutowej. Z tą myślą wydłużamy pierwszy okres bezodsetkowy do 3 miesięcy” - mówi Tomasz Jarczyk, Dyrektor ds. Produktów Kredytowych Revolut w Polsce.

“Cieszymy się, że nasze podejście zdobywa uznanie na rynku. Do letnich wakacji dostęp do wniosku o kredyt powinni mieć już wszyscy uprawnieni klienci w Polsce. Jesteśmy chwaleni za przyjazny proces składania wniosku i błyskawiczne decyzje kredytowe, w tym dostrzegamy naszą przewagę. W dalszym ciągu słuchamy klientów, dopracowujemy proces i parametry produktu” - dodaje Tomasz Jarczyk. 

Wakacje z kartą czy gotówką? 

W ankiecie na temat zbliżających się wakacji, w której odpowiedzi udzieliło ponad 2 tysiące klientów Revolut z Polski, zapytano o to jakimi sposobami płatności respondenci zamierzają posługiwać się na urlopie. Większość zapytanych osób wskazała na płatności cyfrowe kartą lub telefonem - ze względu na ich wygodę (37%), higienę i mniejsze ryzyko zarażenia wirusem Covid-19 (30%) i kradzieży (16%). Część klientów przyznała jednak, że planuje posługiwać się na urlopie zarówno telefonem, kartą jak i gotówką (15%). Pozostali zapytani preferują gotówkę, ponieważ jest wszędzie akceptowana (3%) lub z uwagi na to, że nie ufają płatnościom cyfrowym (1%).

Czytaj także: Revolut: polscy klienci chcą jechać na wakacje za granicę, liczą na paszport szczepionkowy >>>

Badanie Revolut Money Report przeprowadzono pod koniec kwietnia b.r.

Badanie Revolut Money Report - maj 2021 r.
Źródło: Revolut
Badanie Revolut Money Report - maj 2021 r.
Źródło: Revolut
Źródło: Revolut
Udostępnij artykuł: