Revolut daje klientom możliwość samodzielnego projektowania wyglądu karty

Z rynku

Revolut udostępnił w Polsce możliwość samodzielnego projektowania wyglądu kart. Nowa funkcja pozwala tworzyć własne projekty, a następnie umieszczać je na fizycznych modelach kart. Klienci mogą nadać karcie osobisty charakter za pomocą tekstu, obrazków, emotikonów i odręcznych szkiców. Revolut jako pierwszy w branży zachęca klientów by “malowali” po kartach płatniczych. Klient jest w centrum procesu kreatywnego, rządzi aplikacją i jej funkcjami, projektuje wygląd karty, dostosowuje wygląd ekranu, zwiększa kontrolę nad swoimi finansami.

Spersonalizowane karty Revolut
Fot. Revolut

Revolut udostępnił w Polsce możliwość samodzielnego projektowania wyglądu kart. Nowa funkcja pozwala tworzyć własne projekty, a następnie umieszczać je na fizycznych modelach kart. Klienci mogą nadać karcie osobisty charakter za pomocą tekstu, obrazków, emotikonów i odręcznych szkiców. Revolut jako pierwszy w branży zachęca klientów by “malowali” po kartach płatniczych. Klient jest w centrum procesu kreatywnego, rządzi aplikacją i jej funkcjami, projektuje wygląd karty, dostosowuje wygląd ekranu, zwiększa kontrolę nad swoimi finansami.

Innowacje kartowe i kastomizacja

Innowacyjną cechą nowej funkcji jest to, że klienci nie tylko wybierają spośród gotowych wzorów tła karty, ale mogą je samodzielnie tworzyć bezpośrednio w aplikacji. Spersonalizowany obraz jest następnie nanoszony na fizyczną kartę i staje się jej unikalnym, przyciągającym spojrzenia wyróżnikiem. Autorski wzór jest grawerowany laserowo na powierzchni kart metalowych, dla klientów planu Revolut Metal lub nadrukowywany, dla klientów planu Plus i planu Premium.

Podczas projektowania klienci mogą w każdej chwili cofać lub akceptować naniesione zmiany w zakresie tekstu, szkiców oraz gotowych emotikonów i obrazków. Gdy projekt nabierze oczekiwanych kształtów, można zobaczyć go w trybie podglądu i otrzymać potwierdzenie, że nie stanowi on wyjątku w zakresie treści, które mogą być publikowane na kartach Revolut.

Potencjał rynkowy

Rynek spersonalizowanych produktów i usług rośnie na całym świecie. Kastomizacja jest pożądana zarówno na poziomie indywidualnym, jak i jako wyróżnik kupowanych prezentów. Klienci zainteresowani unikalnością i kastomizacją gotowi są za nią zapłacić. Jeśli doświadczenie korzystania z przedmiotu lub usługi ma osobisty i niepowtarzalny charakter, są skłonni korzystać z niego częściej. Samodzielne projektowanie to nie tylko zabawa, ale i sposób na wyrażenie siebie i wyróżnienie się z tłumu. Na dobrze dopasowane zamówienie klienci są też gotowi czekać dłużej, choć w przypadku Revolut można zamówić dostawę standardową lub ekspresową.

Czytaj także: Revolut wchodzi na rynek turystyczny w Polsce: noclegi od Zakopanego po Fuerteventurę z 10-proc. cashbackiem >>>

“Oczekiwania klientów rosną nieprzerwanie, a trend personalizacji ewoluuje w usługach mobilnych w kierunku kastomizacji w czasie rzeczywistym i szybkiej dostawy spersonalizowanego przedmiotu. Nowa odsłona planów płatnych z opcją personalizacji kart to ukłon w stronę aktywnych klientów. Osoby korzystające z planów Plus, Premium i Metal, mogą zawsze liczyć na więcej. Mamy nadzieję, że chętnie skorzystają z nowych możliwości i nadadzą swoim kartom niepowtarzalny charakter” - mówi Alan Chang, Chief Revenue Officer w Revolut. 

Personalizowane karty są dostępne dla klientów Revolut korzystających z płatnych planów Plus, Premium i Metal. Klienci mają do dyspozycji karty z materiałów i w odcieniach charakterystycznych dla danego planu. Mogą też zrobić upgrade do planu Premium by zyskać większy wybór odcieni takich jak Gwiezdna Szarość, Srebrny lub Różano Złoty. Z kolei, robiąc upgrade do planu Metal zyskują dostęp do 18-gramowych kart z hartowanej stali w odcieniach Lawendowym, Złotym, Różanym, Srebrnym, Gwiezdnej Szarości i Czarnym. Personalizacja karty kosztuje 13,99 zł. Plan Plus oferowany jest w cenie 14,99 zł/mc, plan Premium w cenie 29,99 zł/mc, a plan Metal w cenie 49,99 zł/mc. Upgrade do wyższego planu można zrobić kilkoma kliknięciami, bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Źródło: Revolut
Udostępnij artykuł: