Revolut wprowadza na polski rynek nowe karty Metal

Z rynku

Karty Revolut Metal
Karty Revolut Metal Fot. Materiały prasowe

Revolut udostępni na polskim rynku metalowe karty Revolut Metal w czterech nowych kolorach - Gold, Rose Gold, Silver i Space Grey. Nowy design kart to kontynuacja i efekt popularności, którą zdobyła oryginalna, czarna karta Revolut Metal, która miała swoją premierę rok temu, w sierpniu 2018. Odcienie Gold i Rose Gold dostępne są od dzisiaj, a Silver i Space Gray pojawią się w najbliższych tygodniach.

#RevolutMetal to nie tylko metalowa #karta z opcją bezstykowych płatności. To także powiązane z nią usługi oraz benefity @RevolutApp

Revolut Metal to nie tylko metalowa karta z opcją bezstykowych płatności. To także powiązane z nią usługi oraz benefity, takie jak 1% cashback dla każdej z 29 wspieranych walut tradycyjnych i 5 walut cyfrowych. To usługi consierge, które można wykorzystać do rezerwacji lotów lub biletów na festiwale i koncerty. To również szybszy i szerszy dostęp do nowych usług, jak długo oczekiwana platforma do bezprowizyjnego handlu akcjami.

Czytaj także: Revolut wprowadza darmowe konto dla firm, są też inne zmiany w ofercie >>>

Dodatkowe korzyści dla posiadaczy kart Metal

Właściciele kart Metal mogą liczyć też na dodatkowe korzyści jak bezpłatne wypłaty z bankomatów za granicą do kwoty 2400 zł miesięcznie, dostęp do ponad 1000 saloników lotniskowych na świecie, kart wirtualnych ze zmiennym numerem do bezpiecznych transakcji w internecie, nielimitowaną wymianę walut oraz bezpłatne przelewy międzynarodowe, support 24/7 i ubezpieczenie w podróży zagranicznej.

Ponad 6 milionów użytkowników na świecie

Z Revolut korzysta już na świecie ponad 6 milionów użytkowników. Kartę Revolut Metal od sierpnia 2018 roku zamówiło już kilkaset tysięcy osób. Używają jej nie tylko w podróży lub kupując w sieci. Wiele osób wybrało ją jako podstawową aplikację i kartę do codziennych płatności, kontroli wydatków z pomocą natychmiastowych powiadomień i funkcji ustawień budżetu, automatycznego dzielenia rachunków w restauracji, systematycznego odkładania z pomocą końcówek, zrzucania się na prezent lub imprezę, błyskawicznych przelewów zagranicznych do znajomych i rodziny.

Czytaj także: Pół miliona użytkowników Revolut w Polsce. Fintech zapowiada nowe produkty >>>

“Revolut został bardzo szybko zauważony przez osoby, które lubią design i dobrze zaprojektowane aplikacje. Choć wciąż słyszymy głosy, które zapowiadają rychły koniec fizycznych kart płatniczych, popularność naszej czarnej karty Metal od roku idzie w poprzek temu trendowi. Być może dla pięknie zaprojektowanych kart płatniczych zawsze będzie miejsce w portfelach osób, które cenią sobie prestiż i design” – mówi Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce.

Źródło: Revolut
Udostępnij artykuł: