Rewolucja w obsłudze bezrobotnych nowosądeckiego Urzędu Pracy

Finanse i gospodarka

Zakończyło się wdrożenie rozwiązania SmartCase w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Sączu. Program pozwoli sprawnie i kompleksowo zarządzać teczkami bezrobotnych. Oprogramowanie wprowadzi zupełnie nowy sposób obsługi osób poszukujących pracy w Nowym Sączu.

Zakończyło się wdrożenie rozwiązania SmartCase w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Sączu. Program pozwoli sprawnie i kompleksowo zarządzać teczkami bezrobotnych. Oprogramowanie wprowadzi zupełnie nowy sposób obsługi osób poszukujących pracy w Nowym Sączu.

Urzędnicy nowosądeckiego Urzędu Pracy dzięki oprogramowaniu SmartCase, wykorzystującego technologię kodów kreskowych, będą mogli w krótkim czasie  uzyskać dostęp do informacji o miejscu przechowywania teczek osób bezrobotnych oraz historii działań z nimi związanych. System poprawi przepływ informacji w organizacji, wpłynie też na efektywność pracowników PUPu.

Urzędnicy na stanowiskach obsługi od teraz będą korzystali z dostępu do listy i skanów dokumentów osób bezrobotnych, ponadto będą  mieli możliwość wcześniejszego zamówienia teczki, aby kontakt z urzędem był dla petenta szybki i satysfakcjonujący. Oprogramowanie SmartCase będzie wykorzystywane w archiwum podczas tworzenia elektronicznej bazy teczek i dokumentów, jak i podczas obsługi zamówień kierowanych do archiwum i  innych działów współpracujących z osobami pozostającymi bez pracy.

Wdrożenie oprogramowania SmartCase oraz szkolenia zostały przeprowadzone w ciągu jednego dnia. Poza standardowymi funkcjonalnościami oprogramowania zostały wprowadzone dodatkowe funkcje, takie jak możliwość obsługi zamówienia teczki bezrobotnego przez wszystkich użytkowników z grupy archiwum oraz powiadomienie dźwiękowe o nadejściu zamówienia na teczkę osoby bezrobotnej.

- Zależy nam, aby osoby poszukujące pracy miały poczucie, że przychodzą do przyjaznego urzędu, w którym otrzymają realna pomoc i zostaną sprawnie obsłużeni. Z tego względu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie rozwiązania SmartCase, które pozwala na zarządzanie teczkami osób bezrobotnych. W naszym przypadku ważna była obsługa archiwum przez program, oraz zwiększenie bezpieczeństwa kartotek klientów poprzez elektroniczną kopię.  Sama firma SmartMedia, dostawca autorskiego oprogramowania, ma za sobą duże doświadczenie w tworzeniu rozwiązań dla urzędów pracy, co pozwala nam wierzyć, że dostarczone oprogramowanie jest dopasowane do specyfiki pracy naszej organizacji - mówi Bogdan Gołyźniak, Dyrektor  Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego.

Rozwiązanie SmartCase jest odpowiedzią na zapotrzebowanie Powiatowych Urzędów Pracy na usprawnienie i uporządkowanie pracy z aktami. Jest też rezultatem wieloletniej współpracy zespołu SmartMedia z przedstawicielami urzędów pracy.

SmartMedia jest jednym z liderów polskiego rynku producentów specjalistycznego oprogramowania do zarządzania majątkiem. Oferta SmartMedia  to kompleksowe i niezawodne rozwiązania wspomagające funkcjonowanie firm i organizacji, a także usługi doradztwa, wdrożenia i szkolenia.

Źródło: SmartMedia

Udostępnij artykuł: