Rozpoznanie potrzeb klienta fundamentem kampanii

Bankowość

Rozmowa z Jackiem Paciorkiem - Prezesem Zarządu, Grupa eBroker

Jacek Paciorek: Najważniejszą rzeczą jest precyzyjna komunikacja – zarówno ze strony reklamodawców, jak i wydawców. My, jako program afiliacyjny czy grypa serwisów e-broker, zawsze chcemy dokładnie poznać potrzeby reklamodawcy, poznać produkt – do kogo jest adresowany, jakie są oczekiwania marketingowe, biznesowe reklamodawcy. To jest punktem wyjścia do skutecznego planowania dobrej kampanii efektywnościowej. Kolejnym krokiem jest analiza rynku – jacy wydawcy, jaka grupa użytkowników, jaki segment internetu jest w stanie zaspokoić potrzeby i oczekiwania reklamodawcy.

Dobieramy wydawców w zależności od tego jaką liczbę leadów, czyli jaką estymację miesięcznie są w stanie dostarczyć w oparciu o jakie kreacje reklamowe. To, co widzi użytkownik, to jest kreacja przygotowana przez pracowników banku. My chcemy również aktywnie brać w tym udział i podpowiadać w jakim kierunku powinny pójść prace. Sugerujemy istotne, naszym zdaniem, zmiany, które pozwolą lepiej dotrzeć do użytkownika z komunikatem, przekazem, który przygotował reklamodawca.

To jest bardzo istotna sprawa dlatego, że jeśli z jednej strony banki – czyli reklamodawcy – liczą na efekt w postaci zwiększonej sprzedaży, czy lepszej jakości użytkowników – klientów, to my musimy dopasować potencjał rynku do tych oczekiwań. Musimy to zrobić w taki sposób, aby wydawcy nie czuli się w żaden sposób pokrzywdzeni – tzn. wyświetlali daną reklamę natomiast nie otrzymali za to wynagrodzenia – w wielkim oczywiście uproszczeniu.

Wolisz oglądać i słuchać zamiast czytać? Kliknij tutaj.

Udostępnij artykuł: