Rusza BLIKOMANIA z rekordową pulą nagród, ponad 2 mln zł do wygrania

Z rynku

Rozpoczęła się kolejna - III edycja BLIKOMANII – słynnej już loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się na stronie www.blikomania.pl i w dowolny sposób będzie płacił BLIKIEM, może codziennie wygrać 100 zł. Loteria trwa przez 4 miesiące, na koniec każdego z nich uczestnicy wezmą udział w losowaniu jednej z nagród głównych, o wartości 100 000 zł. Tegoroczna edycja BLIKOMANII to ponad - 16 tys. nagród o rekordowej łącznej wartości przekraczającej 2 mln zł. Każda transakcja to szansa na wygraną.

BLIKOMANIA
Fot. BLIK

Rozpoczęła się kolejna - III edycja BLIKOMANII – słynnej już loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się na stronie www.blikomania.pl i w dowolny sposób będzie płacił BLIKIEM, może codziennie wygrać 100 zł. Loteria trwa przez 4 miesiące, na koniec każdego z nich uczestnicy wezmą udział w losowaniu jednej z nagród głównych, o wartości 100 000 zł. Tegoroczna edycja BLIKOMANII to ponad - 16 tys. nagród o rekordowej łącznej wartości przekraczającej 2 mln zł. Każda transakcja to szansa na wygraną.

Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą przy użyciu telefonu bezpiecznie i wygodnie płacić za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, przelewać natychmiastowo na telefon pieniądze innym użytkownikom systemu, wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów, a już za chwilę także płacić zbliżeniowo w sklepach stacjonarnych na całym świecie. W 2020 roku ponad 12 mln osób skorzystało z BLIKA, realizując blisko pół miliarda transakcji.

Każdy, kto płaci BLIKIEM, może teraz wziąć udział w losowaniu nagród

Codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł oraz na koniec każdego miesiąca nagroda główna w wysokości 100 000 zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i dokonać transakcji weryfikacyjnej biorącej udział w losowaniu w kwocie symbolicznej złotówki na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci.

BLIK to bardzo silna marka i ulubiona metoda płatności użytkowników bankowych aplikacji. W zeszłym roku nasi użytkownicy wykonali blisko pół miliarda transakcji.

– Jesteśmy przekonani, że obecna edycja BLIKOMANII przyczyni się do jeszcze częstszego korzystania z BLIKA przez obecnych użytkowników oraz zmotywuje nowych do realizacji pierwszych transakcji. Okazji do skorzystania  z BLIKA jest wiele, ponieważ BLIK to powszechny sposób płatności, którym można płacić w internecie, przelewać natychmiastowo pieniądze na numer telefonu odbiorcy, wpłacać i wypłacać pieniądze z bankomatu, a także płacić w sklepach stacjonarnych – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA. –  Życzymy wszystkim użytkownikom BLIKA szczęścia i jak najwięcej wygranych! - dodaje.    

Czytaj także: Rusza BLIK zbliżeniowy: klienci pierwszych sześciu banków zapłacą nim już wkrótce >>>

Transakcja weryfikacyjna BLIKIEM na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci, pozwoli realizować  program edukacyjny dla dzieci dot. bezpieczeństwa w sieci.

Fundacja Uniwersytet Dzieci, z którą BLIK współpracuje od 2007 roku, rozbudza dziecięcą ciekawość. Upowszechnia nowoczesne metody edukacyjne: organizuje sobotnie zajęcia z naukowcami w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu oraz tworzy autorskie scenariusze lekcji w ramach Uniwersytetu Dzieci w Klasie. Dzięki swoim działaniom inspiruje i edukuje ponad 150 tys. dzieci rocznie i pomaga w budowaniu lepszej przyszłości.

Na szczęście masz BLIKA

Startowi BLIKOMANII towarzyszyć będzie szeroka kampania realizowana min. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych i radiu. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Twarzą kampanii jest MC Silk – raper znany już z wcześniejszych odsłon BLIKOMANII. Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów Spark Foundry.

Czytaj także: Bardzo dobre wyniki BLIKA w 2020 roku: 70 mln przychodów i 36 mln zysku netto >>>

Szczęście w przypadku loterii odgrywa najważniejszą rolę, dlatego jest ono tematem przewodnim tegorocznej kampanii promującej BLIKOMANIĘ. We wszystkich jej odsłonach zgromadzone zostało prawdziwe bogactwo symboli szczęścia z bardzo wielu różnych kultur. Obok znanych wszystkim siódemek, podków, kominiarzy i czterolistnych koniczyn, znajdziemy również azjatyckie koty manekineko, czy wreszcie wodzireja szczęśliwości - MC Silka w roli nowoczesnego Lepricona - gnoma strzegącego garnca złota, ukrytego po drugiej stronie tęczy. Szczęście sprzyja tym, którzy używają BLIKA i wierzą w swoją szczęśliwą gwiazdę, która zrealizuje się w loterii "Na szczęście masz BLIKA".

System płatności mobilnych BLIK

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 95 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji płatniczych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP są: Alior BankBank MillenniumSantander Bank PolskaING Bank ŚląskimBankPKO Bank Polski oraz Mastercard. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Banku Pekao S.A,, Banku Pocztowego, BNP Paribas, BOŚ Banku, Credit Agricole, Getin Banku, Inteligo, Nest Banku, banków spółdzielczych zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej, w Banku BPS i bankach spółdzielczych Grupy BPS oraz Bank Spółdzielczy w Brodnicy.

Źródło: BLIK
Udostępnij artykuł: