Rusza kampania reklamowa MetLife

Finanse i gospodarka

Rozpoczęła się kampania reklamowa MetLife. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki oraz przedstawienie wizerunku MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi: "Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat".

“Kampania prezentuje wartości MetLife, czyli szacunek i troskę o klientów, doskonalenie naszych standardów działania, proponowanie klientom rozwiązań w oparciu o ich potrzeby oraz otwartość na nowości i różnorodność” – zapewnia Łukasz Kalinowski, prezes zarządu i dyrektor generalny MetLife.

Kampania obejmuje działania marketingowe w telewizji, kinie, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoorowych. Bohaterem pierwszego spotu wizerunkowego jest Snoopy, ambasador marki MetLife.

W ramach kampanii rebrandingowej zmianie uległa dotychczasowa strona internetowa firmy. Została poprawiona pod kątem użyteczności, intuicyjnej nawigacji oraz mechanizmów wyszukiwarek internetowych, co ma pozytywnie wpłynąć na wyniki pozycjonowania i jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

 

Udostępnij artykuł: