Rusza promocja: wybierz płatność BLIKIEM, a koszt dostawy w paczkomacie zmniejszy się o 5 zł

Z rynku

Paczkomat InPost
Źródło: Materiały prasowe

Wszyscy klienci, którzy wybiorą płatność BLIKIEM w Paczkomatach InPost podczas odbierania swojej przesyłki, otrzymają 5 zł zniżki, o które zostanie pomniejszony koszt dostawy. Wspólna akcja specjalna Polskiego Standardu Płatności oraz InPostu potrwa do końca listopada. To kolejny ważny etap wspierania polskiego rynku e-commerce.

Każda osoba, która wybierze #BLIK podczas odbioru przesyłki w Paczkomacie #InPost, będzie miała okazję skorzystać ze specjalnej promocji.

Możliwość opłacania przesyłek BLIKIEM we wszystkich Paczkomatach wprowadzono w połowie października. Od listopada ruszyła natomiast akcja specjalna, które ma zachęcić klientów do korzystania z tej metody płatności. Każda osoba, która wybierze BLIKA podczas odbioru przesyłki w Paczkomacie, będzie miała okazję skorzystać ze specjalnej promocji. W jej ramach koszt dostawy zostanie obniżony o 5 zł. Promocja potrwa do końca listopada lub do wyczerpania puli środków. – Ci, którzy jeszcze nie mieli okazji korzystać z naszej metody płatności będą mogli przekonać się jaka jest szybka, wygodna i bezpieczna – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Jak płacić BLIKIEM w Paczkomacie?

Podczas zakupu w sklepie internetowym należy wybrać opcję „płatność za pobraniem w Paczkomacie”. Następnie, kiedy klient otrzyma informację, że przesyłka czeka w wybranym miejscu, rozpoczyna proces jej odbioru tak, jak zawsze – od podania w panelu Paczkomatu swojego numeru telefonu, a następnie kodu otrzymanego SMSem lub mailem – później przechodzi do panelu płatności. Wpisuje na nim kod BLIK wygenerowany w aplikacji bankowej na swoim smartfonie i potwierdza go numerem PIN w aplikacji. Po zakończeniu płatności skrytka otwiera się i można wyjąć z nie przesyłkę.

– Współpraca z Polskim Standardem Płatności to dla nas kolejny krok na przód. Promocja „Wybierz płatność BLIKIEM, a koszt dostawy zmniejszy się o 5 zł” to wyjście naprzeciw potrzebom klientów. Jest nam niezmiernie miło, że wspólnie możemy wspierać prężnie rozwijający się rynek e-commerce. – powiedział Wojciech Kądziołka, rzecznik InPost.

BLIK coraz powszechniejszym sposobem na płatności bezgotówkowe

BLIK stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie informatyczne. Tylko w pierwszej połowie 2018 roku zrealizowano aż 33 miliony transakcji BLIKIEM. Dzięki niemu miliony Polaków mogą bezpiecznie i wygodnie, korzystając ze smartfona, płacić w internecie i tradycyjnych sklepach, wypłacać i wpłacać gotówkę z bankomatów oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników.

Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.

Źródło: PSP

 

Udostępnij artykuł: