Ruszyła kampania Signal Iduny

Finanse i gospodarka

Signal Iduna rozpoczęła 1 października kampanię reklamową ubezpieczenia turystycznego Signal Iduna Card w Radiu ZET. Reklama podkreśla zalety produktu dedykowanego młodym, aktywnym osobom, którym zależy na pełnej, całorocznej ochronie w trakcie podróży.

Signal Iduna rozpoczęła 1 października kampanię reklamową ubezpieczenia turystycznego Signal Iduna Card w Radiu ZET. Reklama podkreśla zalety produktu dedykowanego młodym, aktywnym osobom, którym zależy na pełnej, całorocznej ochronie w trakcie podróży.

Spot został zrealizowany w studiu nagrań EuroZET. Signal Iduna Card to całoroczne ubezpieczenie turystyczne dostępne w 4 wariantach: SIC Polska (50 zł), SIC World (64 zł), SIC World Sport (111 zł), SIC World Sport Plus (136 zł). W zakresie ubezpieczenia znalazły się m.in pokrycie kosztów leczenia, kosztów związanych z następstwami nieszczęśliwych wypadków, kosztów szkody wyrządzonej przez ubezpieczonego.

Posiadacze ubezpieczenia turystycznego SIC są uprawnieni także do korzystania ze zniżek, które oferowane są w wielu punktach usługowych w całej Polsce. System rabatów jest regularnie poszerzany - obecnie w ofercie znajduje się ponad 70 usługodawców, proponujących atrakcyjne zniżki. Na liście znajdują się m.in.: biura podróży, szkoły, sklepy internetowe i wiele innych.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: