Rynek finansowy: Banki promują… poprawę swojej rentowności

BANK 2016/09

Banki przyciągają klientów promocjami i bonusami. Wydają pieniądze po to, żeby ciąć koszty. Paradoks? Nie. Chodzi o zmniejszenie liczby placówek i zatrudnienia.

Przemysław Szubański

Bankowość internetowa, aplikacje mobilne. No i oczywiście posiadanie konta osobistego. To teraz najważniejsze dla banków zadania. Jak je zrealizować? Zachętami. Najlepiej finansowymi. Mamy zatem ich wysyp.

Tylko jeden tydzień czerwca zaowocował kilkoma ciekawymi dla klientów propozycjami. Założenie konta w Banku Millennium S.A. może oznaczać premię w wysokości 100 zł, bon o wartości 100 zł do wykorzystania na Fly. pl, a w przypadku aktywnej działalności kartą i BLIKIEM – nawet do 360 zł.

Założenie konta w Euro Banku S.A. to możliwość zdobycia 250 zł, a na dodatek zwolnienie z opłat za prowadzenie konta i posiadanie karty. To akurat dotyczy tylko klientów biura ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: