Rynek Finansowy: Bankowość pocztowa zapobiega wykluczeniu

BANK 2018/09

Ze Sławomirem Zawadzkim, prezesem zarządu Banku Pocztowego S.A.,rozmawiał Stanisław Brzeg-Wieluński.

Mijają dwa lata, od kiedy pełni pan funkcję prezesa zarządu Banku Pocztowego S.A. Co przez ten czas się udało, a co można będzie poprawić w funkcjonowaniu i wizerunku banku?

– Najważniejszą rzeczą, niejako podsumowującą te dwa lata, było przyjęcie w połowie 2017 r. strategii Banku Pocztowego i wpisanie w niej roli bankowości pocztowej, która odpowiada na wyzwania XXI w. i pozwala konsekwentnie wprowadzać w Polsce nowoczesny model tego typu działalności. Chcemy wykorzystać bezpośredni kontakt Poczty Polskiej z klientami przez jej placówki oraz stworzyć im wygodny dostęp do bankowości przez kanały cyfrowe zintegrowane z usługami pocztowymi. Nasza strategia odpowiada także na wyzwania rynku e-commerce, który się dynamicznie rozwija i na którym, jako grupa, jesteśmy istotnym graczem. Dlatego patrzymy ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: