Rynek finansowy: Gotowi na omnichannel?

BANK 2015/06

Otoczenie niskich stóp procentowych, wysyp nowych regulacji i coraz bardziej wymagający klienci. Czy w tej sytuacji sektor bankowy powinien zwrócić się ku omnikanałowości | - i jak osiągnąć ten cel?

Stanisław Brzeg-Wieluński
Karol Jerzy Mórawski

Zagadnieniom związanym z omnichannel poświęcona była debata ekspercka – Czy banki w Polsce są gotowe na omnikanałowość? – która odbyła się 27 maja w warszawskim Klubie Bankowca.

Moderatorami panelu byli: Stanisław Brzeg-Wieluński, redaktor naczelny „Miesięcznika Finansowego BANK” oraz Karol Mórawski, dziennikarz tegoż czasopisma, a uczestniczyli w nim: Marcin Bednarski, dyrektor departamentu w Biurze CRM i Kontrolingu Detalicznego PKO Banku Polskiego S.A.; Marcin Kotarba, dyrektor Departamentu Analiz i Strategii Deutsche Banku Polska S.A.; Krzysztof Pierzchała, dyrektor Departamentu CRM i Wsparcia Sprzedaży w Banku Zachodnim WBK S.A.; Paweł Borys, dyrektor Pionu Analiz i Strategii w PKO Banku Polskim S.A.; Krzysztof Biernacki, Manager at Electronic Banking Department ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: