Rynek Finansowy: Wideo, sztuczna inteligencja, AR i VR

BANK 2019/01

Styczeń to czas na podsumowywanie tego, co wydarzyło się w marketingu w minionym roku. A także prognoz dotyczących bieżącego. Warto widzieć, co eksperci rynku uważają za istotne w bieżącym roku. Co będzie głównym motorem napędowym rynku? Jakie rozwiązania z 2018 nie stracą na popularności? Jakie nowości nas czekają?

Eksperci zgodnie uważają, że liderem na rynku są rozwiązania wideo. Z raportu eMarketer wynika, że wydatki na cyfrową reklamę wideo w USA będą stanowiły nawet 50% budżetów reklamowych. Stanie się tak w dużej mierze za sprawą treści dostarczanych na urządzeniach mobilnych oraz na portalach społecznościowych. Z kolei badania Zenith wskazują, że w Polsce w tym roku, budżet przeznaczony na reklamę wideo online wzrośnie o 9% w stosunku do 2018 r. Można też oczekiwać, że coraz więcej marek będzie koncentrować się na tzw. moments marketing, czyli łączeniu przekazu z zapotrzebowaniem odbiorcy, który dostarczy użytkownikom spersonalizowane treści we właściwym miejscu i czasie, na odpowiednim urządzeniu.

Wideo to obecnie, i najprawdopodobniej w najbliższej przyszłości, najlepszy sposób na zaangaż...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: