Samsung z kampanią olimpijską

Finanse i gospodarka

Wraz z rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich w Londynie na polskim rynku startuje olimpijska kampania reklamowa Samsunga. Głównym bohaterem kampanii jest nowy Samsung GALAXY S III. Kampania potrwa do końca sierpnia i obejmie swoim zasięgiem standardowe i niestandardowe formy przekazu - m.in. reklamę w TV, aplikację mobilną oraz działania OOH.

Samsung zaplanował kampanie w prasie, telewizji, na portalach internetowych i materiałach BTL. Przez 2 tygodnie od 21 lipca, 30-sekundowe spoty reklamowe nawiązujące do zmagań olimpijskich będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – TVP, TVN, Polsat oraz w programach tematycznych – np. TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport-Extra, Discovery Channel. Dodatkowo przed programem „Moje Igrzyska” wyświetlanym na antenie TVP w trakcie trwania Igrzysk Olimpijskich, będą emitowane czołówki i billboardy sponsorskie z GALAXY S III i GALAXY TAB2 7.0 poświęcone mobilnej aplikacji olimpijskiej.

Telewizja Polska, wyłączny nadawca transmisji z Igrzysk Olimpijskich, udostępni na urządzeniach Samsung dedykowaną aplikację londyn2012.tvp.pl. Dzięki niej będzie można śledzić na 16 kanałach emocjonujące transmisje ze zmagań sportowców w ponad 30 dyscyplinach. Aplikacja londyn2012.tvp.pl umożliwi obejrzenie aż o 1000 godzin więcej relacji sportowych na żywo, niż w kanałach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Sport)

W aplikacji będzie można dodać najbardziej interesujące nas transmisje do ulubionych i gdy nadejdzie data jej emisji, to urządzenie nam o niej przypomni. Co więcej użytkownicy będą mogli skorzystać z opcji VOD.

Aplikacja została przygotowana wyłącznie dla posiadaczy urządzeń Samsung, takich jak smartfony z systemem Android w wersji 2.3 lub wyższej oraz tablety z system Android w wersji co najmniej 3.0. Dodatkowo posiadacze telewizorów Samsung Smart TV z serii D oraz E, a także odtwarzaczy i kin domowych Smart Blu-ray, też będą mogli skorzystać z możliwości aplikacji.

Promocja aplikacji jest częścią działań związanych z kampanią olimpijską, w telewizji, prasie, na portalach internetowych i w BTL-u.

Pod kątem niestandardowych aktywności zaplanowano ekspozycję billboardów OOH na lotniskach oraz siatki wielkoformatowe w Warszawie.

Za adaptację spotu oraz materiałów ATL na polskim rynku odpowiada agencja reklamowa Leo Burnett. Zakupem mediów zajął się Starcom.

Samsung

Udostępnij artykuł: