SGB: startuje nowa kampania reklamowa „Mamy tu wszystko”

Bankowość spółdzielcza

Spółdzielcza Grupa Bankowa zainaugurowała kolejną odsłonę kampanii „Mamy tu wszystko”, która promuje aplikację mobilną SGB Mobile, udostępnioną latem 2020 roku klientom banków spółdzielczych SGB. W wizerunkowych i edukacyjnych spotach reklamowych, na banerach internetowych i w materiałach informacyjnych prezentowane będą funkcje nowej aplikacji mobilnej SGB Mobile.

SGB Mobile
Źródło: SGB

Spółdzielcza Grupa Bankowa zainaugurowała kolejną odsłonę kampanii „Mamy tu wszystko”, która promuje aplikację mobilną SGB Mobile, udostępnioną latem 2020 roku klientom banków spółdzielczych SGB. W wizerunkowych i edukacyjnych spotach reklamowych, na banerach internetowych i w materiałach informacyjnych prezentowane będą funkcje nowej aplikacji mobilnej SGB Mobile.

To druga w ciągu ostatnich dwóch lat tak szeroko zaplanowana kampania promocyjna banków spółdzielczych SGB.

W pierwszej odsłonie głównym motywem była reklama nowoczesnych form płatności i cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay oraz usługi BLIK, które Spółdzielcza Grupa Bankowa wdrożyła w rekordowo krótkim czasie.

Chcemy zaprezentować pełnię możliwości naszej aplikacji mobilnej, w której niektóre rozwiązania technologiczne wyprzedzają ofertę banków komercyjnych.

Teraz przyszła pora na promocję autorskiego produktu SGB-Banku S.A. oraz partnerów technologicznych.

Strategii Mobilnego przyspieszenia ciąg dalszy

Tu mamy wszystko… w zasięgu ręki! – podkreślają twórcy kampanii, zaznaczając, że jest to wspólny produkt dla obecnych i potencjalnych klientów banków spółdzielczych SGB, dostępny w większości banków Zrzeszenia.

– Kontynuujemy strategię „Mobilnego przyspieszenia” i dajemy nowy impuls naszej kampanii „Mamy tu wszystko”, tak dobrze przyjętej przez klientów banków spółdzielczych.

Tym razem chcemy zaprezentować pełnię możliwości naszej aplikacji mobilnej, w której niektóre rozwiązania technologiczne wyprzedzają ofertę banków komercyjnych. To kolejny krok służący realizacji misji i strategii SGB.

Wspieramy klientów w codziennych relacjach z bankowością i budujemy rodzinę użytkowników nowoczesnych narzędzi mobilnych w lokalnych społecznościach – naturalnym środowisku działania banków spółdzielczych – podkreśla Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA.

Czytaj także: IT@BANK 2020, SGB stawia na łatwe w obsłudze i trudne do sforsowania przez przestępców rozwiązania technologiczne

SGB Mobile czyli jak pogodzić różnorodne potrzeby i wydatki?

Nowy spot – https://www.youtube.com/watch?v=XKXBTy_olYY – który stał się punktem wyjścia do wszystkich działań komunikacyjnych w kampanii promującej aplikację mobilną SGB Mobile opowiada historię rodziny, w której każdy z domowników chciałby zrealizować swoje osobiste marzenia. Jak pogodzić różnorodne potrzeby i wydatki? Jak zapanować nad domowymi finansami, gdy tak trudno się zorganizować, gdy na wszystko brakuje czasu i tak wiele jest spraw do załatwienia?

Z pomocą przychodzi aplikacja mobilna SGB Mobile, dzięki której można bardzo łatwo zwiększyć limity na karcie, uzyskać dostęp do rachunków i wykonać przelewy w dowolnym momencie, skorzystać z portfeli cyfrowych i BLIKA, a także zarządzać subskrypcjami dla najbardziej popularnych serwisów z serialami i filmami oraz z muzyką.

Do tej pory nową aplikację mobilną Spółdzielczej Grupy Bankowej pobrało blisko 35 tysięcy klientów banków spółdzielczych SGB.

‒ Celem kampanii promującej aplikację mobilną SGB Mobile jest nie tylko przyciągnięcie nowych użytkowników, ale też utrwalenie w świadomości konsumentów marki banków spółdzielczych SGB – jako nowoczesnych, sprawnie zarządzanych i przyjaznych klientom instytucji finansowych.

Pokazujemy, jak w domowym zaciszu można skorzystać z usług banku spółdzielczego. Opowiada o tym znana z poprzednich odsłon kampanii rodzina, w której tym razem to mama potrafi łatwo i wygodnie może rozwiązać „problemy”, zaskakując domowników – wyjaśnia Ewelina Ignaczak, dyrektor biura marketingu i komunikacji SGB-Banku SA.

Ten przekaz adresowany jest nie tylko do mieszkańców małych miast i wsi: działania komunikacyjne zaplanowano głównie w Internecie, z wykorzystaniem m.in. Google Ads, Programmatic czy Facebooka.

Celem kampanii jest nie tylko przyciągnięcie nowych użytkowników, ale też utrwalenie marki banków spółdzielczych SGB – jako nowoczesnych, sprawnie zarządzanych i przyjaznych klientom instytucji finansowych.

Zaplanowano również dwutygodniową kampanię radiową w głównych stacjach radiowych (RMF FM i Radio Zet) oraz obecności na dużych portalach informacyjnych.

Banki spółdzielcze będą także aktywne poprzez mikro-kampanie prowadzone wśród lokalnych społeczności.

– Banki spółdzielcze SGB to dzisiaj pełnowartościowi uczestnicy rynku finansowego, dysponujący nowoczesnymi narzędziami i technologiami. Nie tylko proponujemy rozwiązania technologiczne, które nie ustępują rynkowym trendom, ale sami te trendy kreujemy.

Podążając za potrzebami naszych klientów, będziemy w przyszłości aktualizować SGB Mobile o nowe funkcjonalności  – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA., odpowiedzialny za działania w sferze IT.  

Czytaj także: Kredyt gotówkowy w SGB od przyszłego roku będzie można uzyskać bez wizyty w banku spółdzielczym

Kampania co najmniej do końca roku

Nowy spot oraz reklamy radiowe trafił do mediów w drugiej połowie listopada – ta część kampanii SGB potrwa co najmniej do końca roku. W trzeciej dekadzie listopada rozpoczną się także działania informacyjne i promocyjne na rynkach lokalnych – w bankach spółdzielczych SGB.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała firma IQ Marketing, a za produkcję spotu odpowiada Dom Produkcyjny Oversee. Za realizację kampanii w internecie odpowiedzialna jest MTA Digital. To agencja specjalizująca się w działaniach związanych z internetem, głównym miejscem obecności nowej kampanii SGB.

Nie tylko proponujemy rozwiązania technologiczne, które nie ustępują rynkowym trendom, ale sami te trendy kreujemy.

Powstanie aplikacji to wynik współpracy osób z SGB-Banku S.A. i banków spółdzielczych SGB, a także firm partnerskich – Ailleron S.A., który wytworzył aplikację mobilną wraz z back office administracyjnym oraz HEUTHES Sp. z o.o., który był dostawcą oprogramowania platformy BS API i firmą odpowiedzialną za integrację systemów.

W prace nad wdrożeniem aplikacji zaangażowani byli również dostawcy systemów informatycznych, którzy udostępnili swoje usługi na platformie BS API: Asseco Poland S.A., Softnet sp. z o.o., Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o .o., I-BS.pl sp. z o.o. oraz SABA SERVICE sp. z o.o.

Partnerami przy pracach nad aplikacją mobilną SGB Mobile byli także Mastercard i Visa.

Czytaj także: Nagroda dla Grupy SGB w konkursie Liderzy Świata Bankowości i Ubezpieczeń

Źródło: SGB-Bank SA
Udostępnij artykuł: