SIGNAL IDUNA: 20% wzrost sprzedaży polis turystycznych w kanale on-line

Finanse i gospodarka

W I półroczu 2013 r. sprzedaż polis turystycznych SIGNAL IDUNA w Internecie wzrosła o 20% w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim.

W I półroczu 2013 r. sprzedaż polis turystycznych SIGNAL IDUNA w Internecie wzrosła o 20% w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim.

Klienci coraz bardziej cenią sobie szeroko pojętą mobilność i to, że zakupu poszukiwanego produktu mogą dokonać w bardzo krótkim czasie, niemal z każdego miejsca na świecie. SIGNAL IDUNA wychodzi naprzeciw zmieniającym się potrzebom Klientów, od ponad 4 lat rozbudowując internetową platformę sprzedaży ubezpieczeń.

Dynamika sprzedaży w pierwszym półroczu pozwala wnioskować, że 2013 rok będzie dla SIGNAL IDUNA rekordowy pod względem przypisu składki uzyskanej w kanale on-line.

W sprzedaży internetowej znajdują się wszystkie ubezpieczenia turystyczne Towarzystwa, tj.: Bezpieczne Podróże (indywidualne, biznesowe i dla cudzoziemców), SIGNAL IDUNA Card, Koszty Imprezy Turystycznej, NNW Polska oraz SKI Polska.

W kwietniu br. SIGNAL IDUNA zmodyfikowała produkt Koszty Imprezy Turystycznej, rozszerzając jego zakres o koszty anulacji noclegów, a także dodając wariant Super.

Oprócz polis turystycznych SIGNAL IDUNA sprzedaje przez Internet także inne typy ubezpieczeń: zdrowotne (Pełnia Zdrowia Polmed, Pełnia Zdrowia Start+), majątkowe (Bezpieczny DOM), a także życiowe (UBR/UBTR).

Platofrma sprzedażowa SIGNAL IDUNA dostępna jest pod adresem online.signal-iduna.pl.

Źródło: SIGNAL IDUNA

Udostępnij artykuł: