Signal Iduna: wzrost sprzedaży w sieci

Finanse i gospodarka

W I półroczu 2013 r. sprzedaż ubezpieczeń turystycznych Signal Iduna w internecie wzrosła o 20 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim.

Klienci coraz bardziej cenią sobie szeroko pojętą mobilność i to, że zakupu poszukiwanego produktu mogą dokonać w bardzo krótkim czasie, niemal z każdego miejsca na świecie. Signal Iduna wychodzi naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów, od ponad 4 lat rozbudowując internetową platformę sprzedaży ubezpieczeń. Dynamika sprzedaży w pierwszym półroczu pozwala wnioskować, że 2013 rok będzie dla ubezpieczyciela rekordowy pod względem przypisu składki uzyskanej w kanale on-line. W sprzedaży internetowej znajdują się wszystkie ubezpieczenia turystyczne Signal Iduny, tj.: Bezpieczne Podróże (indywidualne, biznesowe i dla cudzoziemców), Signal Iduna Card, Koszty Imprezy Turystycznej, NNW Polska oraz SKI Polska. Oprócz ubezpieczeń turystycznych Signal Iduna sprzedaje przez internet także inne typy ubezpieczeń – zdrowotne, majątkowe, a także życiowe.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: