Skuteczna kampania to efekt synergii

Bankowość

Rozmowa z Karolem Kamasem - Z-ca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej, Bank BGŻ

Karol Kamas: Performance marketing jest narzędziem, które na pewno będzie rosło w siłę. Z uwagi na bardzo efektywny charakter bardzo pożądane przez sektor bankowy. Natomiast performance marketing nigdy nie będzie istniał w sposób samodzielny. Tak naprawdę narzędzia, które mamy będą wykorzystywane efektywnie jeśli będą wykorzystywały efekt synergii – z jednej strony budowanie marki, budowanie świadomości produktu, przekazywanie informacji o atrakcyjnych produktach, benefitach i korzyściach dla konsumentów i wtedy efektywnościowe rzeczy zachęcające konsumentów do skorzystania z oferty banku. Tak naprawdę mix narzędzi jest receptą na skuteczne działanie i również na działanie w marketingu efektywnościowym. 

Wolisz oglądać i słuchać zamiast czytać? Kliknij tutaj.

Udostępnij artykuł: