Smartney i Blue Media udostępniają płatności odroczone w R-GOL.com, największym w Polsce sklepie piłkarskim

Bezgotówkowo / Z rynku

Fintech Smartney oraz operator płatności Blue Media wdrożyły płatności odroczone w pierwszych sklepach internetowych, w tym w największym sklepie piłkarskim w Polsce, R-GOL.com ‒ czytamy w komunikacie Firm.

e-commerce, sport
Fot. stock.adobe.com /GoodIdeas

Fintech Smartney oraz operator płatności Blue Media wdrożyły płatności odroczone w pierwszych sklepach internetowych, w tym w największym sklepie piłkarskim w Polsce, R-GOL.com ‒ czytamy w komunikacie Firm.

Płatność odroczona to szybka i bezpieczna metoda płatności, która pozwala na odroczenie zapłaty za towar kupiony o 30 dni bez dodatkowych kosztów. 30 dni to także czas, w którym klient może podjąć decyzję o dokonaniu pełnej spłaty kwoty lub rozłożeniu płatności na raty.

Płatności odroczone Pay Smartney w pierwszych sklepach internetowych wdrożyli wspólnie Smartney, innowacyjny fintech, który zadebiutował na polskim rynku dwa lata temu, oraz Blue Media, czołowy operator płatności w Polsce.

Jak działa Pay Smartney

Jednym z pierwszym partnerów, którzy wdrożyli Pay Smartney jest R-GOL.com ‒ największy sklep piłkarski w Polsce. Rozwiązanie dostępne jest dla zakupów na kwoty od 200 do 1500 zł.

W momencie dokonywania płatności klient może wybrać opcję Pay Smartney, a więc zakupić towar teraz i zapłacić wybraną przez siebie metodą później.

Dzięki odroczonym płatnościom klienci mogą cieszyć się zakupionym towarem od razu, choć z zapłatą mogą się wstrzymać nawet do 30 dni po zakupie

Formularz wniosku, który należy wypełnić jest prosty i krótki, a cały proces trwa kilka minut.

Czytaj także: Twisto pozyskało na rozwój 72 mln zł, środki przeznaczy na rozwój płatności odroczonych

Smartney weryfikuje osoby starające się o płatności odroczone z wykorzystaniem usługi AIS (dostęp do danych bankowych) od Blue Media.

Wystarczy, aby klient zalogował się do swojej bankowości elektronicznej w trakcie procesu zakupowego, a decyzja o pożyczce i przelew środków za zakupy odbędą się w pełni automatycznie.

‒ Nowoczesne metody płatności od lat zyskują na popularności wśród kupujących z uwagi na ich wygodę, ale i szybkość transakcji, co ma wpływ na błyskawiczną realizację zamówienia.

Teraz dzięki odroczonym płatnościom nasi klienci mogą cieszyć się zakupionym towarem od razu, choć z zapłatą mogą się wstrzymać nawet do 30 dni po zakupie ‒ mówi Maciej Pruchniewski, e-commerce manager R-GOL.

Czytaj także: LPP wprowadza w sklepach internetowych opcję odroczonych płatności PayPo

Nowe technologie, nowi klienci

‒ Biznes musi zrozumieć młodego klienta. Wymaga on od nas rozwiązań wygodnych i nowoczesnych. Rynek e-commerce rośnie bardzo dynamicznie, ale wraz z rynkiem rośnie konkurencja. Żeby zapewnić klientom szybkość, wygodę i elastyczność fintechy łączą siły, proponując wspólne rozwiązania. Przykładem jest nasza współpraca z Blue Media.

Chcemy, by płatności w sieci przez Pay Smartney stały się ciekawą alternatywa dla konsumentów. Cieszymy się, że jednym z pierwszych partnerów korzystających z naszego rozwiązania jest R-GOL.com, cieszący się tak dobrą opinią wśród klientów – mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Generalna Smartney.

Żeby zapewnić klientom szybkość, wygodę i elastyczność fintechy łączą siły, proponując wspólne rozwiązania

‒ Jako Blue Media współpracujemy od niemal 20 lat z instytucjami rynku finansowego oraz podmiotami z branży telekomunikacyjnej, energetycznej i e-commerce świadcząc im usługi płatnicze, weryfikacyjne i autoryzacyjne.

Z przyjemnością współpracujemy z partnerami, którzy dają klientom szansę na dostęp do spersonalizowanych produktów i ofert jeszcze lepiej dopasowanych do ich potrzeb ‒ mówi Dawid Adamczyk z Blue Media.

Popularyzacja zakupów przez Internet stawia przed właścicielami sklepów oraz dostawcami usług potrzebę zwiększania wygody i bezpieczeństwa kupujących. Jednym z rozwiązań ułatwiających podjęcie klientom decyzji o zakupie są właśnie płatności odroczone.

Czytaj także: Czego oprócz atrakcyjnych towarów szukają klienci w sieci w czasie pandemii COVID-19?

Źródło: Blue Media
Udostępnij artykuł: