SMS z Meritum Banku pomoże w gospodarowaniu finansami

Bankowość

Meritum Bank wprowadził w czerwcu nową usługę bankowości elektronicznej - kompleksową obsługę powiadomień za pomocą SMSów i emaili. Dzięki temu klienci Banku będą mogli na bieżąco kontrolować przychody i wydatki, nawet bez konieczności logowania do systemu. Wystarczy do tego telefon komórkowy.

Ponadto system może informować z wyprzedzeniem o zbliżających się terminach zakończenia zleceń stałych wprowadzonych do systemu lub o zbliżającym się terminach zakończenia naszych lokat terminowych. Bank Meritum za pomocą prostych a jednoczenie nowoczesnych rozwiązań umożliwia swoim klientom codzienne zarządzanie pieniędzmi, bez potrzeby znajomości zaawansowanych technologii. Kolejnym przykładem takiego działania jest nowa usługa powiadomień przez SMS lub e-mail dla każdego, kto chce na bieżąco kontrolować swoje wydatki i wpływy.

„Meritum Bank od początku swojego działania stawia nacisk na dostarczenie klientom użytecznych i łatwych w obsłudze rozwiązań, które pomogą zarządzać domowymi finansami w codziennym życiu. Staramy się przy tym korzystać z coraz powszechniejszego dostępu do technologii. Telefonów komórkowych jest w Polsce już ponad 47 milionów, a ponad 10 milionów osób ma możliwość korzystania z bankowości internetowej. Przygotowując system powiadamiania zwróciliśmy uwagę również na to, że średnio Polacy piszą 6 SMSów dziennie, jest to więc bardzo popularny kanał komunikacji. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w ten łatwy i tani sposób kontrolować swoje finanse i stan konta. Co ważne, zarówno uruchomiony wcześniej Meritum Planer jak i obsługa powiadomień nie wymagają od Klienta znajomości zaawansowanych narzędzi finansowych i elektronicznych.” – mówi Małgorzata Adamczyk, Dyrektor ds. bankowości internetowej w Meritum Banku.

Usługa powiadomień dostępna jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, korzystających z bankowości elektronicznej Meritum Banku. Każdy ma możliwość otrzymywania wiadomości SMS lub e-mail w zależności od własnych potrzeb. Takie rozwiązanie w praktyce pozwala nam odbierać informacje o zbliżającym się terminie płatności rachunków czy też zakończeniu lokat terminowych. Ponadto na życzenie otrzymamy potwierdzenie, że nasze płatności zostały zrealizowane, nasza wypłata wpłynęła już na konto, a także przypomnienie o zbliżającym się terminie spłaty karty kredytowej czy raty kredytu. Każdy może kompleksowo dopasować usługę do swoich indywidulanych potrzeb, a pełna kontrola nad wpływami i wydatkami z pewnością pomoże lepiej zarządzać codziennym budżetem osobistym bądź firmowym.

Poza kontrolą nad naszymi bieżącymi płatnościami usługa powiadomień pozwala podwyższyć poziom bezpieczeństwa naszego konta. Dzięki SMS-owym lub e-mailowym komunikatom dowiemy się o wypłatach pieniędzy z bankomatów, próbach logowania na nasze konto czy o transakcjach w sklepach internetowych. Jednym słowem jesteśmy w stanie monitorować każdą aktywność na naszym koncie.

Usługa powiadomień SMS lub e-mail, stworzona została dla każdego klienta Meritum Banku, korzystającego z bankowości internetowej. W zależności od potrzeb usługa dostępna jest w abonamencie lub w systemie płatności za pojedynczego SMS-a, jednakże niezależnie inteligentny system pozwala nam zdefiniować i kontrolować liczbę powiadomień jaką chcemy otrzymywać w danym okresie czasu. Nowoczesne technologie ułatwiają nam codzienne życie, dzięki bankowości elektronicznej powoli zaczynamy zapominać o kolejkach w oddziałach banków. Teraz dzięki telefonowi komórkowemu i e-mailowi, możemy kontrolować nasze finanse w najlepszych możliwych miejscach, czyli tam gdzie spędzamy wolny czas.

Źródło: Meritum Bank

Udostępnij artykuł: