Social media: Fundusze unijne jako osnowa komunikacji banków spółdzielczych w mediach społecznościowych
NBS 2016/05
Na pozyskanie 50 mln odbiorców radio potrzebowało 38 lat. Ten sam wynik telewizja osiągnęła w 13, a internet w 4 lata. Aplikacje mobilne, których coraz więcej pojawia się na rynku, potrafią dotrzeć do takiego grona w ciągu kilku, kilkunastu dni. To olbrzymi potencjał promocyjno-informacyjny.
Dorota Zielińska
Komunikacja poprzez aplikacje, w tym przez media społecznościowe, okazuje się w tym ujęciu bardzo efektywnym sposobem prowadzenia dialogu z klientami. Czy nie warto zatem zastanowić się, co może się stać osią angażującej narracji banków spółdzielczych w internecie?
Dorota Zielińska Doradca burmistrza Góry Kalwarii w zakresie strategii promocyjnej kampanii wyborczej w 2014 r. Obecnie odpowiada za politykę informacyjną oraz kontakty z mediami w samorządzie gminy Góra Kalwaria. Koordynator działań z zakresu ... |
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI