Social media: Komunikacja marki w mediach społecznościowych

NBS 2016/07-08

0001

Sektor banków spółdzielczych, tak jak pozostałe sektory gospodarki, podlega wpływom cyfrowej rewolucji. Umiejętne korzystanie ze zdobyczy nowych technologii w procesie komunikacji marki możliwe jest pod warunkiem znajomości aktualnych zagadnień z tego zakresu, wnikliwej obserwacji zmian i umiejętności osadzenia ich w realiach działalności instytucji.

Dorota Zielińska

Według raportu “Czas na przyspieszenie. Cyfryzacja gospodarki Polski”, przygotowanego przez Polityka Insight w styczniu br. wynika, że w 2020 r. na świecie będzie 50 mld urządzeń podłączonych mobilnie. Polska znajduje się w czołówce państw pod względem wykorzystania smartfonów czy CRM (Customer Relations Management) w codziennej pracy. Trochę gorzej wyglądają nasze umiejętności cyfrowe w skali generalnej. Statystyczny Polak coraz lepiej radzi sobie z zaawansowanymi czynnościami w internecie, takimi jak używanie wyszukiwarki, wysłanie mejli z załącznikiem, udzielanie się w grupach i forach dyskusyjnych, rozmowy telefoniczne, udostępnianie plików przez sieci P2P (peer-to-peer) lub tworzenie stron www. Co dziesiąty badany posiada ponadpodstawową umiejętność sprawnego korzystania ze sprzętu komputerowego i oprogramowania. Co prawda w zestawieniach nasze kompetencje cyfrowe dają zaledwie 28. miejsce ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: