Social media: Media społecznościowe jako sposób komunikacji banku z otoczeniem

NBS 2016/04

Wykorzystywanie mediów społecznościowych jest w odpowiednich okolicznościach szansą dla banków spółdzielczych na budowanie przewagi konkurencyjnej opartej na wartościach, relacjach i więzi z klientami. W ujęciu uniwersalnym dla banku jest istotne, aby być tam, gdzie jego klienci.

Dorota Zielińska

Specyfika banków spółdzielczych, w tym ich regionalny charakter i wpływ społeczny może być atutem podczas tworzenia społeczności internetowych, jednak działać należy z rozwagą i rozmysłem, aby wysiłek włożony w przygotowanie i prowadzenie kampanii w social media nie poszedł w gwizdek. Dlatego warto zastanowić się i zaplanować również mierzalność bankowych działań komunikacyjnych w sieci.

Dorota Zielińska

Doradca burmistrza Góry Kalwarii w zakresie strategii ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: