Społeczności internetowe – ważne źródło wiedzy o firmach

Finanse i gospodarka / Wiadomości

Klienci nie pozyskują informacji wyłącznie z oficjalnych komunikatów przekazywanych przez przedsiębiorców/instytucje i tradycyjne media, poszukują jej wśród społeczności internetowej.

Klienci nie pozyskują informacji wyłącznie z oficjalnych komunikatów przekazywanych przez przedsiębiorców/instytucje i tradycyjne media, poszukują jej wśród społeczności internetowej.

Mało tego, przywiązują coraz większą wagę do źródeł informacji, jakimi są znajomi i przyjaciele, i to oni w decydującej mierze mogą wpłynąć np. na decyzje o zakupie produktu danej marki. W 2011 r. ponad 58 proc. Polaków regularnie korzystało z internetu, a blisko połowa (44,4 proc.) deklarowała, że codziennie wchodzi na portale społecznościowe, takie jak Facebook, Myspace czy Nasza Klasa. Niemal co trzeci ankietowany przyznaje także, że spędza czas na portalach wideo typu YouTube.

Cały artykuł "Firmy w internecie: Pochwal się w social media" znajdą Państwo w najnowszym numerze "Nowoczesnego Banku Spółdzielczego - 2014/02"

 

 

 

Udostępnij artykuł: