Spotkanie Komitetu ds. Jakości Usług Finansowych

Konferencje

  Spotkanie Komitetu ds. Jakości usług finansowych przy Związku Banków Polskich 12 czerwca 2014r., Hotel DoubleTree w Warszawie, ul. Skalnicowa 21   Misją Komitetu jest współpraca pomiędzy Bankami i innymi Instytucjami Finansowymi w zakresie badań rynku, szkoleń i wymiany doświadczeń związanych z zapewnieniem Klientom najwyższej jakości usług, jak również transparentność działań w ramach propagowanego podejścia w celu wzmocnienia wizerunku i zaufania do sektora finansowego. Celami Komitetu są:działanie na rzecz zapewnienia najwyższego poziomu jakości obsługi Klientom sektora usług finansowych.; propagowanie skutecznych metod realizacji strategii jakościowych wśród instytucji z sektora usług finansowych poprzez ułatwienie dostępu do wiedzy na temat zarządzania procesami i jakością, upowszechnianie dobrych praktyk z zakresu zarządzania procesami i systemów jakości funkcjonujących w instytucjach z sektora usług finansowych oraz współpraca na rzecz przełamywania barier związanych z ich skutecznym wdrażaniem, popularyzacja formuły Komitetu wśród innych instytucji zainteresowanych tematem zarządzania procesami i jakością w sektorze usług finansowych.  Zobacz:PROGRAM SPOTKANIA

  Spotkanie Komitetu ds. Jakości usług finansowych przy Związku Banków Polskich 12 czerwca 2014r., Hotel DoubleTree w Warszawie, ul. Skalnicowa 21   Misją Komitetu jest współpraca pomiędzy Bankami i innymi Instytucjami Finansowymi w zakresie badań rynku, szkoleń i wymiany doświadczeń związanych z zapewnieniem Klientom najwyższej jakości usług, jak również transparentność działań w ramach propagowanego podejścia w celu wzmocnienia wizerunku i zaufania do sektora finansowego. Celami Komitetu są:działanie na rzecz zapewnienia najwyższego poziomu jakości obsługi Klientom sektora usług finansowych.; propagowanie skutecznych metod realizacji strategii jakościowych wśród instytucji z sektora usług finansowych poprzez ułatwienie dostępu do wiedzy na temat zarządzania procesami i jakością, upowszechnianie dobrych praktyk z zakresu zarządzania procesami i systemów jakości funkcjonujących w instytucjach z sektora usług finansowych oraz współpraca na rzecz przełamywania barier związanych z ich skutecznym wdrażaniem, popularyzacja formuły Komitetu wśród innych instytucji zainteresowanych tematem zarządzania procesami i jakością w sektorze usług finansowych.  Zobacz:PROGRAM SPOTKANIA

Udostępnij artykuł: