Stacje benzynowe BP Polska pracują bez przerw dzięki rozwiązaniom firmy Vision Solutions

Polecamy

Każdy kierowca przynajmniej raz natknął się na stację zamkniętą z powodu "przerwy technicznej". Nie zawsze w takiej sytuacji można jechać szukać dalej. Niekiedy kierowca jest zwyczajnie skazany na oczekiwanie.

Każdy kierowca przynajmniej raz natknął się na stację zamkniętą z powodu "przerwy technicznej". Nie zawsze w takiej sytuacji można jechać szukać dalej. Niekiedy kierowca jest zwyczajnie skazany na oczekiwanie.

Tymczasem są systemy, które raz na zawsze wyeliminują ten problem zarówno przy okazji codziennych przerw rozliczeniowych, większych awarii, jak i każdego innego możliwego powodu przestoju. Tak działający system zabezpiecza prace centrali British Petroleum i dostarcza go firma Vision Solutions. Czasem po prostu nie można sobie pozwolić na czekanie.

Straty, które może generować nieszczęsna "przerwa techniczna", mimo że najczęściej trwająca w ciągu nocy, to w przybliżeniu 1200 zł na jednej stacji w ciągu godziny. W skali całego kraju, w sieci BP Polska liczącej w Polsce ponad 400 obiektów straty mogłyby zatem przekroczyć pół miliona złotych! Na rynku zaś pojawia się coraz więcej firm świadczących swoje usługi nieprzerwanie przez 24 godziny na dobę, w przypadku których straty mogą być znacznie wyższe. Obsługa systemów sprzedaży, bieżące księgowanie, aktualizowanie ofert na podstawie zmian kursów walut, cenniki nie mogą mieć chwili przestoju. Rozwiązanie OMS/ODT dostarczane przez firmę Vision Solutions i jej partnera Crede Experto oraz narzędzia Vision Director zapewniają niezakłóconą i całkowicie bezpieczną pracę systemów oraz pozwalają na znaczne zmniejszenie ilości pracy związanej z ich optymalizacją.

Pragniemy, by nasi klienci mieli pewność, że na naszych stacjach benzynowych otrzymają zawsze wszystko to, czego szukają, a przy tym nie będą musieli na nic czekać. Rozwiązania firmy Vision Solutions są jednym z kluczowych elementów, który pozwala nam wywiązywać się z tego zobowiązania - powiedział Paweł Siepak, starszy administrator systemów sprzedaży detalicznej w firmie British Petroleum. - Mało tego, możemy z pełnym przekonaniem stwierdzić, że dzięki nim nasza sieć jest jedną z nielicznych w Polsce oferującą swoje usługi prawdziwie przez 24 godziny na dobę. Działanie oprogramowania ODS/ODT przynosi nam ponadto realne korzyści eliminując straty wynikające z możliwych przestojów wywoływanych zarówno przez zaplanowane prace konserwacyjne jak i nieprzewidziane awarie systemów. Szybka kalkulacja przynosi jasny wniosek - stosowanie rozwiązań Vision Solutions po prostu się opłaca.

Oprogramowanie OMS/ODT tworzy i utrzymuje aktualizowaną w czasie rzeczywistym kopię zapasową wszystkich danych i aplikacji wykorzystywanych przez BP Poland. Aktualizacje oprogramowania i inne prace konserwacyjne można dzięki temu prowadzić w normalnych godzinach pracy firmy: przełączanie między systemami - głównym i zapasowym - następuje całkowicie niezauważalnie dla użytkowników. Odciążani zostają też administratorzy, którzy nie muszą już się zajmować optymalizacją swoich systemów w takim stopniu jak przed wdrożeniem. Z uwagi na to, że jeden objęty tym rozwiązaniem serwer znajduje się na czwartym piętrze, a drugi działa
w piwnicach firmy, prawdopodobieństwo, że w wyniku nieprzewidzianego problemu wyłączą się oba systemy na raz jest bardzo niewielkie.

OMS/ODT to stabilny produkt zapewniający lepszą wydajność, krótszy czas reakcji i możliwość odsunięcia w czasie konieczności rozbudowy maszyn. Dzięki niemu użytkownicy, którzy nieustannie korzystają ze swoich systemów, mogą być pewni, że przepływowi ich danych nie grozi nieplanowany przestój i utrata.

Udostępnij artykuł: