Strategia Liberty procentuje

Finanse i gospodarka

242 mln zł składki przypisanej brutto (241,75 mln zł) w ciągu trzech kwartałów br., w tym prawie 82 mln zł (81,78 mln zł) w III kwartale zebrała Liberty Ubezpieczenia. Oznacza to, że firma osiągnęła w tym okresie 6% wzrost składki w porównaniu do ubiegłego roku. Dobre wyniki to efekt wdrożonej przez ubezpieczyciela strategii, która zakłada dywersyfikację oferty oraz rozwój kanałów dystrybucji. Na koniec września Liberty ubezpieczała ponad 510 tys. Klientów.

242 mln zł składki przypisanej brutto (241,75 mln zł) w ciągu trzech kwartałów br., w tym prawie 82 mln zł (81,78 mln zł) w III kwartale zebrała Liberty Ubezpieczenia. Oznacza to, że firma osiągnęła w tym okresie 6% wzrost składki w porównaniu do ubiegłego roku. Dobre wyniki to efekt wdrożonej przez ubezpieczyciela strategii, która zakłada dywersyfikację oferty oraz rozwój kanałów dystrybucji. Na koniec września Liberty ubezpieczała ponad 510 tys. Klientów.

"W ostatnich miesiącach przygotowaliśmy i wdrożyliśmy do sprzedaży ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nasza oferta doskonale trafiła w oczekiwania Klientów i Agentów, czego efekty widzimy w sprzedaży" - podsumował Marcin Warszewski, Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia. "Pozytywne efekty przynosi również zmiana marki, która w nowej odsłonie przyciąga nowych Klientów zainteresowanych naszymi ubezpieczeniami" - dodaje Marcin Warszewski.

Liberty Ubezpieczenia zastąpiło na polskim rynku markę Liberty Direct. Proces wspiera kampania reklamowa z udziałem Bogusława Wołoszańskiego. W ostatnich miesiącach firma zmieniła nie tylko wszystkie dokumenty operacyjne, materiały  marketingowe, oznakowanie biur, ale również adres internetowy na www.lu.pl.

Od października br. Liberty Ubezpieczenia oferuje polisy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Oferta obejmuje ubezpieczenia od pożaru i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem lub rozboju, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (all risks), OC, assistance oraz NNW. Produkt przewiduje również możliwość rozszerzenia ochrony o klauzule dodatkowe. Jego przewagą konkurencyjną jest dostosowanie zakresu ochrony do specyfiki poszczególnych branż. Dzięki temu każdy z Klientów firmy otrzymuje ubezpieczenie adekwatne do jego działalności. Liberty Ubezpieczenia przygotowało ofertę dedykowaną sektorom pogrupowanym wokół następujących tematów: biuro i informatyka; sklep i sprzedaż; edukacja; zdrowie, sport i uroda; wypoczynek i gastronomia; naprawy i usługi; budownictwo; produkcja; apteki.

Źródło: Liberty Ubezpieczenia

Udostępnij artykuł: