Strategia Liberty procentuje

Finanse i gospodarka

Liberty Ubezpieczenia odnotowało dobre wyniki po III kwartale 2014 r. To efekt wdrożonej przez ubezpieczyciela strategii, która zakłada dywersyfikację oferty oraz rozwój kanałów dystrybucji. Liberty zebrało w ciągu III kwartałów br. 242 mln zł składki przypisanej brutto, w tym prawie 82 mln zł w samym III kwartale. Na koniec września ubezpieczało ponad 510 tys. klientów.

W ostatnich miesiącach przygotowaliśmy i wdrożyliśmy do sprzedaży ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nasza oferta doskonale trafiła w oczekiwania klientów i agentów, czego efekty widzimy w sprzedaży” – podsumowuje Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty. “Pozytywne efekty przynosi również zmiana marki, która w nowej odsłonie przyciąga nowych klientów zainteresowanych naszymi ubezpieczeniami” – dodaje.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: