Strategiczny Wywiad Rynkowy 2014

Seminaria

 Wśród prelegentów m.in.:Jan BajnoPrezesSK BankJędrzej BrandDyrektor ds. Rozwoju SWICentrum Prawa Bankowego i InformacjiMariusz HildebrandPrezesBIG InfoMonitorWojciech JabłońskiV-ce Prezes ZarząduZwiązek Pracodawców Warszawy i Mazowszadr Adam KowalikStrategic and Competitive Intelligence Professionals - SCIP PolandWaldemar PiórekPrezesWarszawska Izba PrzedsiębiorcówMichał RapackiPrezesBusiness Security Agency Sp. z o.o.Iwona Surdykowska-HukDyrektor Zarządzający, właścicielInfoCreditAndrzej WolskiWiceprezesCentrum Prawa Bankowego i InformacjiWprowadzenie Seminarium to spotkanie, w którym zostają pokazane konkretne metody, techniki i źródła jakie mogą stosować małe i średnie firmy w celu analizy i rozpoznania konkurencji na swoim obecnym rynku lub na rynku, na który zamierzają wejść. Tematyka Podstawowe pytania, na które szukamy odpowiedzi to:Jakie są sposoby wykorzystania informacji gospodarczej dla przedsiębiorców? Jaką rolę odgrywa Samorząd w procesie wymiany informacji gospodarczej? Jakie są metody analizy konkurentów w biznesie? Czym jest detektywistyczny wywiad gospodarczy i jakie ma zastosowanie? Jak budować zaufanie i bezpiecznie prowadzić biznes wykorzystując rolę informacji gospodarczej? Czym są Międzybankowe Systemy Wymiany Informacji czyli jaką funkcję może spełniać informacja gospodarcza?   

 Wśród prelegentów m.in.:Jan BajnoPrezesSK BankJędrzej BrandDyrektor ds. Rozwoju SWICentrum Prawa Bankowego i InformacjiMariusz HildebrandPrezesBIG InfoMonitorWojciech JabłońskiV-ce Prezes ZarząduZwiązek Pracodawców Warszawy i Mazowszadr Adam KowalikStrategic and Competitive Intelligence Professionals - SCIP PolandWaldemar PiórekPrezesWarszawska Izba PrzedsiębiorcówMichał RapackiPrezesBusiness Security Agency Sp. z o.o.Iwona Surdykowska-HukDyrektor Zarządzający, właścicielInfoCreditAndrzej WolskiWiceprezesCentrum Prawa Bankowego i InformacjiWprowadzenie Seminarium to spotkanie, w którym zostają pokazane konkretne metody, techniki i źródła jakie mogą stosować małe i średnie firmy w celu analizy i rozpoznania konkurencji na swoim obecnym rynku lub na rynku, na który zamierzają wejść. Tematyka Podstawowe pytania, na które szukamy odpowiedzi to:Jakie są sposoby wykorzystania informacji gospodarczej dla przedsiębiorców? Jaką rolę odgrywa Samorząd w procesie wymiany informacji gospodarczej? Jakie są metody analizy konkurentów w biznesie? Czym jest detektywistyczny wywiad gospodarczy i jakie ma zastosowanie? Jak budować zaufanie i bezpiecznie prowadzić biznes wykorzystując rolę informacji gospodarczej? Czym są Międzybankowe Systemy Wymiany Informacji czyli jaką funkcję może spełniać informacja gospodarcza?   

Udostępnij artykuł: