Strefa VIP: Biznes, ale i misja

BANK 2011/07- 08

Przychodzi Justyna Kowalczyk na parapetówkę i mówi: No to wygraliście! Nie wdając się w szczegóły, czy jej reklamowi znajomi wzięli kredyt we frankach, czy w złotych, z prowizją czy bez, można chyba od razu się zgodzić, że na pewno wygrała Kowalczyk, a i Polbank EFG nie przegrał. Wszystkie banki, które są zaangażowane w sponsoring sportowy, robią dobry interes.

Artur St. Rolak

Współczesny sport nie może funkcjonować bez pieniędzy. Wyciąga po nie rękę przede wszystkim do stacji telewizyjnych oraz sponsorów, którzy stosunkowo tanio kupują sobie w ten sposób słupki oglądalności, rozpoznawania marki itp. I wszyscy – aż się wierzyć nie chce – są zadowoleni. Jakby rzeczywiście na tym wygrywali.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Korzyści sportowców są oczywiste. Bez pomocy sponsorów – swoich czy związku – nie mogliby trenować na najwyższym poziomie, używać najnowocześniejszego sprzętu ani kontrolować organizmu w najlepiej wyposażonych laboratoriach. Bez tych pieniędzy po prostu nie mogliby uprawiać swojego zawodu, byliby amatorami skazanymi na porażkę. Jeśli więc Justyna Kowalczyk mówi, że jej ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: