Strefa VIP: Gadżet godny lidera

BANK 2010/12

Rola prezentów biznesowych stale i szybko rośnie. Upominki stały się nieocenionym narzędziem wzmacniającym i utrwalającym efekty innych działań. Przede wszystkim zaś narzędziem budowania długofalowych relacji z klientami w coraz bardziej wirtualnym świecie.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Jerzy Ciechowicz

Gdyby uwierzyć sklepom internetowym i firmom wyspecjalizowanym w dostarczaniu upominków biznesowych dla VIP-ów, to obraz naszych menedżerów wyglądałby dość szaro i ponuro. Przytłaczająca większość oferowanych przez nie upominków to zestawy do pisania, i to zazwyczaj dość miernej jakości, oraz galanteria skórzana z tzw. średniej półki. Miejmy nadzieję, że to jedynie wyimek oferty. Czy bowiem ktoś na poważnie myśli o piórze wiecznym za 17 zł jako upominku dla prezesa firmy? Albo czy wręczy mu plastikową teczkę LEITZ za 100 zł, czy raczej skórzaną Wittchen za 2000-3000 zł? Zanim udzielimy kilku rad na ten temat, najpierw odrobina teorii.

Typologia prezentów

Dla swojego wł...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: