Strefa Vip: Operacja „Żądło”

BANK 2014/01

Can’t see the wood for the trees, Can’t see the forest for the trees.1 Nie zobaczymy drewna ani lasu, patrząc na drzewa. Aby szczegóły nie przesłaniały nam istoty rzeczy, potrzebujemy dystansu.

JERZY CICHOWICZ

Tym przysłowiem i idiomem posłużył się Ernesto Haikewitsch z firmy Gemalto, opisując ich korporacyjne podejście do jasności roztaczanych wizji i długoterminowych rozwiązań1. Doskonale opisuje też ono mój dylemat wyboru po powrocie z 28 edycji CARTES w Paryżu. O czym napisać, co wybrać, aby oddać możliwie jak najwięcej z pojawiających się tam innowacyjnych rozwiązań i wyłaniających się trendów? Na 35 000 m2 zaprezentowało swoje rozwiązania 435 firm ze 137 krajów. Stoiska te odwiedziło 19 072 specjalistów, a 1586 spośród nich wzięło udział w konferencyjnych prezentacjach. Wszystkich zainteresowanych szczegółami tej wystawy odsyłam z konieczności do strony internetowej3, na której znajdują się filmowe relacje z poszczególnych dni wystawy, brawurowo komentowane przez Simon Gough z Daily News.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: