Stylowe zakupy z Bankiem Millennium

Bankowość

Bank Millennium jest głównym partnerem akcji "Stylowe zakupy", w ramach której w dniach 12-13 kwietnia br. będzie można dokonywać zakupów ze zniżkami nawet do 60% w wybranych sklepach w całej Polsce.

„Stylowe zakupy” to największa weekendowa akcja promocyjna, przygotowywana przez wydawnictwo Bauer. W kwietniowych numerach magazynów „Twój Styl” (nr 4/2014) oraz „Grazia” (nr 7/2014) zamieszczone będą kupony, dzięki którym w weekend 12-13 kwietnia 2014 r. będzie można dokonać wybranych zakupów z bardzo wysokimi rabatami – aż do 60 procent. W akcji bierze udział około 10 000 sklepów w całej Polsce, należących do ponad 360 marek.

Jeszcze więcej można zyskać płacąc za zakupy kartą kredytową Impresja Banku Millennium – jej posiadacze mogą dodatkowo skorzystać z nawet 5% zwrotu wartości wydatków dokonanych kartą w sklepach należących do Partnerów Impresji. Karta Impresja umożliwia zwrot do 5% wartości zakupów opłaconych kartą (aż do 760 zł rocznie) w ponad 1500 sklepach 24 wiodących marek, przez 365 dni w roku. Program łączy się z innymi promocjami i ofertami specjalnymi, takimi jak akcja „Stylowe zakupy”.

Partnerzy karty Impresja reprezentują najważniejsze kategorie produktów:

moda: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho,
moda luksusowa: Baldinini, Coccinelle, Francesco Biasia, Marella, Max Mara, Pennyblack, Pollini,
obuwie: Venezia, Deichmann,
biżuteria i kosmetyki: Apart, Sephora,
wnętrza: Zara Home,
dom i żywność: Carrefour, Piotr i Paweł,
czas wolny: travelplanet.pl,
rozrywka: Empik, Sony,
dla dzieci: Smyk.

Osoby posiadające kartę Millennium Impresja mają również możliwość skorzystania ze specjalnej oferty rocznej prenumeraty miesięcznika „Twój Styl” w promocyjnej cenie 88 zł. Aby skorzystać z promocji, wystarczy skontaktować się z Działem Prenumeraty wydawnictwa Bauer: telefonicznie (pod numerem 67 354 16 05), pocztą elektroniczną (na adres prenumerata@bauer.pl) lub faksem (pod numerem 22 517 05 30).

Źródło: Bank Millennium

SzostyAkapitIKolejne

Udostępnij artykuł: