Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2020 odbywa się pod hasłem: Nowa Normalność, 16‒22 listopada

Edukacja

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw. Organizowany od 2008 roku, obecnie w 170 krajach ‒ czytamy w informacji przesłanej przez Koło Naukowe Przedsiębiorczości i Innowacji przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Każdego roku w listopadzie organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i kampanie promocyjne z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, rozwijania start-upów, powrotu na rynek pracy, negocjowania z pracodawcą, budowania własnej marki i wielu innych.

Pomysłodawcami Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości są premier Wielkiej Brytanii Gordon Brown, prezes amerykańskiej Fundacji Kauffmana ‒ Carl Schramm i brytyjska rządowo-biznesowa organizacja Make Your Mark.

Ogólnopolskim koordynatorem ŚTP w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Agenda wydarzeń ŚTP na UE w Krakowie

Koło Naukowe Przedsiębiorczości i Innowacji przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie zaplanowało wiele spotkań i dyskusji:

16.11.2020

16:10 – 16:55 Monika Czaplicka – autorka wielu książek i kursów z zakresu marketingu 

Temat prelekcji: „Dlaczego pewnie nie osiągniesz sukcesu w social mediach?”

17:05 – 17:50 Elżbieta Jachymczak – Redaktor naczelnaBusiness Intelligence                      

Temat prelekcji: „Dlaczego warto budować markę osobistą wykorzystując do tego media?”            

18:00 – 18:45 Joanna Kropisz-Reguła – ekspert ds. marketingu

Temat prelekcji: Fanpage firmowy na Facebooku – jak wykorzystać potencjał Facebooka do kreowania  swojej marki online?

19:00 – 20:00  Tad Witkowicz – miliarder, jedyny Polak, który wprowadził dwie firmy na amerykańską giełdę.

Temat prelekcji: „Jak założyć start-up.” Czyli jak ja bym to zrobił, gdybym zaczynał swoją karierę.

20:00 – 20:10 Podziękowanie prelegentom i uczestnikom, zakończenie dnia.

17.11.2020

17:05 – 17:50 Radosław Żydok  – Dyrektor Departamentu Analiz Regulacyjnych i Strategicznych w KGHM  

Temat prelekcji: „Analiza trendów regulacyjnych”

18:00 – 18:45 dr Marcin Mazurek – Główny Ekonomista mBanku

Temat prelekcji: „Prognoza dla polskiej gospodarki na najbliższe lata”

18:55 – 19:40 Waldemar Zbytek – Wiceprezes Zarządu Centrum Prawa Bankowego i Informacji

 Temat prelekcji: „Przedsiębiorczość przyszłości – doświadczenia przeszłości; czy epidemia nas czego nauczy…”

19:40 – 19:50 Podziękowanie prelegentom i uczestnikom, zakończenie dnia.

18.11.2020

14:50 – 16:00 – Debata pt.: “Eksport polskich przedsiębiorców na rynki zagraniczne

Moderator – dr Marcin J. Piątkowski

Wojciech Łopatkiewicz – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Madrycie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu 

Marcin Warchoł – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Pradze Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu 

Karol Kubica – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Kijowie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu 

Łukasz Chrabański – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Frankfurcie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu 

16:10 – 16:55 – Przemysław Pączek – CEO Nevomo   

Temat prelekcji: Magrail, czyli jak będzie wyglądał transport przyszłości

17:10 – 18:30 – Debata pt.: „Rozwój polskiej gospodarki w dobie globalnej pandemii – szanse i zagrożenia”                                                                                                                                         

Moderator – dr Małgorzata Kosała

Andrzej Kubisiak – Zastępca Dyrektora Polskiego Instytutu Ekonomicznego

Mateusz Benedyk – Dyrektor generalny Instytutu Misesa

Aleksander Łaszek – Wiceprezes Forum Obywatelskiego Rozwoju                    

18:40 – 19:25 – Paulina Zadura – Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii w PARP

Temat prelekcji: „Postawy i motywacje przedsiębiorcze oraz status społeczny przedsiębiorcy w Polsce”

19:35 – 20:15 Piotr Wołejko – Ekspert Pracodawców RP

Temat prelekcji: ,,Wpływ legislacji na prowadzenie działalności gospodarczej”

20:15 – 20:25  Podziękowanie prelegentom i uczestnikom, zakończenie dnia.

19.11.2020

15:15 – 16:00 Karolina Kumor – Social Media Manager w More Bananas          

Temat prelekcji: „Jak i dlaczego, czy nadal robić influencer marketing?”       

16:10 – 16:55 Marcin Rudzik – CEO Brand Active

Temat prelekcji: „Co decyduje o sukcesie w e-commerce?”

17:05 – 17:50 Alina Sztoch – Dyrektor Marketingu w Kubota

Temat prelekcji: “Jak Kubota, polska marka produkująca kultowe klapki, poradziła sobie podczas pandemii”

18:00 – 18:45 Maciej Cebertowicz – Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Sky Shop

Temat prelekcji: „E-Commerce w 2020 roku. Jak wygląda i czy jest miejsce na kolejne e-sklepy?”

19:40 – 19:50 Podziękowanie prelegentom i uczestnikom, zakończenie dnia.

20.11.2020

15.00 – 16.00 Klaudia Esin –  Team leader w Alexander Mann Solutions

 Temat prelekcji: „Leading and Managing a Team”

16:10 – 16:55 Szymon Słowik – ekspert ds. SEO

Temat prelekcji: „Pozycjonowanie strony internetowej w Google”

17:05 – 17:50 Michał Brzeziński – CEO Clicktrans

Temat prelekcji: „Jak zbudować międzynarodowy online marketplace na przykładzie Clicktrans”

18:00 – 18:45 Łukasz Żuk – Dyrektor sprzedaży w Just Join IT

Temat prelekcji: „Success story Rocket Jobs i Just Join IT. Dlaczego warto dbać o budowanie własnej społeczności i jak budować startup bez nakładów finansowych na marketing”

18:55 – 19:40 Małgorzata Trojanowska – Project Manager w Netguru

Temat prelekcji: „Czy to się może udać? – Czyli jak szybko i skutecznie zwalidować swój pomysł na aplikację?”

19:40 – 19:50 Podziękowanie prelegentom i uczestnikom, zakończenie dnia.

Patronami medialnymi Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości na UE w Krakowie są Miesięcznik Finansowy BANK i portal aleBank.pl

Udostępnij artykuł: