System Comarchu zarządza programami motywacyjnymi w Idea Banku

Z rynku

Idea Bank wdrożył system autorstwa Comarchu. Jego zadaniem jest zarządzanie programami motywacyjnymi pracowników banku.

Celem banku był zakup systemu, który pozwoliłby nie tylko na uproszczenie rozliczeń prowizyjnych, ale również na dostarczenie szczegółowych danych na temat kosztów prowizji na wszystkich etapach procesu sprzedaży, kontrolę efektywności systemów motywacyjnych oraz wykrywanie nadużyć prowizyjnych.

Wdrożone rozwiązanie ‒ Comarch Commission & Incentive – pozwala administratorom zarządzać naliczeniami i rozliczeniami prowizji czy uprawnieniami użytkowników, jak również parametryzować reguły prowizyjne oraz generować raporty okresowe i ad hoc – wszystko przy minimalnym udziale specjalistów IT.

– Wszystkie dane dotyczące naszej sieci sprzedaży są teraz przechowywane w jednym, centralnym miejscu. Przejrzyste programy motywacyjne, które obecnie prowadzimy, przyczyniają się do zwiększenia efektywności sprzedaży. Nasi pracownicy mogą skupić się na tym, co stanowi istotę ich pracy zamiast tonąć w arkuszach kalkulacyjnych i fakturach – podkreśla Małgorzata Schön, kierownik Działu Systemów Prowizyjnych w Idea Banku.

Marcin Złoch

Udostępnij artykuł: