Szansa dla małych firm: Mastercard i start-up vcita pomogą scyfryzować ich działalność

Firma

Business Unusual ,Biznes niezwykły
Źródło: Mastercard

Aplikacja, pozwalająca efektywnie zarządzać relacjami z klientami, marketingiem online czy fakturowaniem i rozliczeniami, będzie dostępna dla mikro- i małych przedsiębiorstw bezpłatnie przez pierwsze trzy miesiące.

#MarcusOToole: Udostępniając platformę Business Unusual, razem z vcita dostarczamy realną pomoc przedsiębiorcom, którzy w swojej działalności mogą wdrożyć cyfrowe rozwiązania #Koronawirus #CyfryzacjaFirmy @MastercardPL @vCita

Platforma edukacyjna Business Unusual online oferuje porady innych przedsiębiorców, którzy dzielą się swoim doświadczeniem, pomagając małym firmom dostosować się do aktualnych, trudnych okoliczności.

Aplikacja będzie dostępna w Polsce i ośmiu innych krajach europejskich.

Business Unusual czyli Biznes niezwykły

vcita, start-up specjalizujący się w obszarze zarządzania relacjami z klientami (CRM), i Mastercard udostępnili Business Unusual (Biznes niezwykły), kompleksowe rozwiązanie edukacyjno–zarządcze dla mikro- i małych firm, pozwalające im działać skuteczniej dzięki wykorzystaniu cyfrowych narzędzi.

Platforma Business Unusual pomaga przedsiębiorcom efektywniej prowadzić działalność biznesową oferując im zestaw narzędzi z obszarów takich jak:

‒ zarządzanie relacjami z klientami

‒ rozliczenia

‒ e-fakturowanie

‒ kalendarz on-line

‒ e-mail marketing

‒ portal edukacyjny.

Zaprojektowane specjalnie dla mikro- i małych firm rozwiązanie pomaga im zautomatyzować wiele zadań administracyjnych w jednej aplikacji.

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>

Jak cyfrowo prowadzić biznes

Platforma Business Unusual wykorzysta szeroką europejską sieć partnerów Mastercard, którzy będą mogli oferować małym firmom swoje usługi, nie tylko w zakresie tradycyjnej bankowości.

Przedsiębiorcy będą mogli korzystać z tej usługi bezpłatnie przez 3 miesiące od momentu rejestracji. Rozwiązanie to pomoże małym biznesom poradzić sobie z aktualnymi wyzwaniami, ale też odpowiada na ich długofalowe potrzeby biznesowe.

Dzięki Business Unusual właściciele małych firm będą mogli w większym stopniu cyfrowo prowadzić swój biznes. Ci, którzy robią to z powodzeniem, za pośrednictwem platformy podzielą się z innymi przedsiębiorcami nie tylko praktycznymi poradami, ale też własnym doświadczeniem, na które składają się dotychczasowe sukcesy, jak i porażki.

Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>

Aby w trudnych czasach izolacji społecznej opanować nowe umiejętności, przedsiębiorcy będą mogli korzystać z treści edukacyjnych odnoszących się do aktualnej sytuacji rynkowej. Dowiedzą się z nich m.in. jak przenieść swój biznes do sieci, pozostawać w kontakcie z klientami na odległość czy planować najbliższą przyszłość.

Przyspieszona edukacja cyfrowa

W związku z tym, że nowa platforma jest zbudowana na systemie CRM, za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą od razu zastosować to, czego się nauczyli.

‒ Budując nową aplikację, bazowaliśmy na naszej relacji z przedsiębiorcami, użytkownikami vcita, którzy w niepewnych czasach pospieszyli, żeby dzielić się z innymi swoimi poradami.

Korzystaliśmy też ze współpracy z podobnie myślącym zespołem Mastercard, który podziela nasze przekonanie, że wspólnie możemy pomóc przedsiębiorcom napędzającym naszą gospodarkę, aby wyszli oni z kryzysu silniejsi, z solidnymi podstawami do osiągnięcia sukcesu – powiedziała Adi Engel, dyrektor ds. rozwoju biznesu w firmie vcita.

Skąd pomysł współpracy?

‒ Współpracujemy z firmą vcita, żeby pomóc właścicielom mikro- i małych przedsiębiorstw działać bardziej efektywnie w tak krytycznym dla nich momencie.

Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla firm każdej wielkości. Udostępniając platformę Business Unusual, razem z vcita dostarczamy realną pomoc przedsiębiorcom, którzy w swojej działalności mogą wdrożyć cyfrowe rozwiązania.

Kiedy cierpią małe firmy, cierpią lokalne gospodarki. Dlatego w Mastercard chcemy realnie wspierać ten ważny filar naszych społeczności – powiedział Marcus O’Toole, szef segmentu małych przedsiębiorstw w Mastercard Europe.

Źródło: MasterCard
Udostępnij artykuł: