Strefa VIP: Szata zdobi bankiera

BANK 2009/10

Strój pracowników może mieć większy wpływ na wizerunek banku niż kosztowna kampania reklamowa.

Dorota Bilewicz-Bandurska

Bankowiec, czy też, jak niektórzy wolą – bankier – to osoba z pewnością poważna. Klient nie powinien mieć żadnych wątpliwości co do jej profesjonalizmu, bo ucieknie do konkurencji. Jak go przekonać? Oczywiście kompetencją, ale przecież nie tylko tym. Nie bez powodu tyle wysiłku wkłada się w wypracowanie wizerunku firmy. W zaprojektowanie, wyposażenie i wystrój placówek inwestuje się nawet miliony, zatrudnia renomowanych architektów. Wszystkie te wysiłki można jednak zniweczyć, zaniedbując sprawę na pozór prozaiczną – strój pracowników.

W epoce “cywilizacji obrazkowej” przekaz wizualny stale zyskuje na znaczeniu, a rola pierwszego wrażenia, powstałego właśnie na bazie komunikatów wizualnych, szybko rośnie. Może nawet przesądzić o ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: