Technologie: Banki w trendach cyfryzacji

NBS 2017/04

nbs.2017.04.strona.053a.850x

Na rynku pojawia się coraz więcej rozwiązań służących do pozyskiwania danych o klientach, sprawdzających prawdziwość informacji, wspomagających komunikację i promocję. Ilość danych przyrasta w bardzo szybkim tempie, analizy są dokładniejsze, a wraz z rozwojem aplikacji wspierających budowanie wizerunku oraz promocję marki banki mają większe szanse na dotarcie z komunikacją w odpowiednim czasie, a co najważniejsze – w odpowiednim kontekście i miejscu. Z punktu widzenia banku nie było do tej pory korzystniejszych uwarunkowań do precyzyjnego tworzenia przewagi konkurencyjnej.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI