Technologie: Bez papierowej wersji

BANK 2015/09

Firmy coraz chętniej korzystają z elektronicznego obiegu dokumentów (EOD). Zdecydowanie usprawnia on bowiem i ułatwia pracę. Najczęściej wdrażany jest tam, gdzie będzie najbardziej efektywnie wykorzystywany.

Artur Król

Dotyczy to zwłaszcza zadań o najczęściej powtarzającej się formule, które angażują wiele osób, a przy tym są proste do usprawnienia. Przed podjęciem decyzji o wdrożeniu systemu EOD trzeba jednak dokładnie zbadać i określić potrzeby firmy oraz rozpoznać jej strukturę wewnętrzną. I, co ważne, odpowiedzieć na podstawowe pytanie – czy wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów rzeczywiście usprawni i ulepszy pracę, dając przy tym wymierne korzyści? Wciąż bowiem zdarza się, że osoby zarządzające najpierw decydują się na wdrożenie oprogramowania, a dopiero potem przypatrują się co z tego wyniknęło. Ten często popełniany błąd naraża firmę na niepotrzebne wydatki związane z zakupem systemu, który do niczego się jej nie przyda

[...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: