Technologie: Codziennie niskie ceny

BANK 2013/12

Mobilne płatności w największej sieci handlowej zostały wprowadzone pod hasłem walki z opłatami na rzecz pośredników.

Adam Żółw

Według internetowej definicji dyskonty to sklepy sprzedające towary w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach. Główną ich strategią jest przyciąganie klientów dzięki agresywnej polityce promocyjnej. Dyskonty często tworzą marki własne, które mają na celu obniżenie kosztów marketingu i zwiększenie dochodowości sieci poprzez uzyskanie wyższych marż.

Taki model spodobał się Polakom, którzy godzili się w zamian za obietnicę najniższych cen na rezygnację z pewnych zdobyczy technologii. Jakich? Choćby płatności kartą. Klienci rozumieli, że jeśli ma być tanio, to do procesu płatności nie można dopuścić pośrednika, operatora systemu płatniczego, który w zamian za swoje usługi dostanie wynagrodzenie.

<...>

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: