Prezentacje: Nowe technologie poprawiają efektywność sprzedaży

BANK 2009/02

Oferty banków, które trafiają do firm bez zdolności kredytowej, generują jedynie niepotrzebne koszty. We wstępnej selekcji klientów korporacyjnych niezastąpione mogą okazać się zaawansowane systemy wspierania sprzedaży.

INFO VERITI POLSKA

Droga do sfinalizowania umowy sprzedaży produktów i usług bankowych bywa długa i kręta. Pracownicy banku muszą najpierw zainteresować klientów ofertą, a potem wystąpić o udostępnienie danych finansowych do zweryfikowania ich zdolności kredytowej. Niestety, tu często okazuje się, że klienci nie spełniają kryteriów, które określił bank. W rezultacie do podpisania umowy nie dochodzi.

Takie sytuacje obniżają efektywność doradców, podnoszą koszty, mogą też obniżać morale w zespole. Tym bardziej że o niekorzystnym wyniku weryfikacji należy przecież powiadomić niedoszłych klientów.

Nie są to przypadki odosobnione – okazuje się, że średnio tylko co piąta firma (14-23 proc.) przechodzi wstępną weryfikację. Tak niewielka ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: