Technologie: IBM Connect 2014 – social business

BANK 2014/02

W ostatnim tygodniu stycznia w Orlando na Florydzie po raz kole jny odbyła się największa, coroczna konferencja IBM poświęcona technologiom - IBM Connect 2014 (dawniej Lotusphere). W tym roku zdecydowanie przeważał aspekt efektywnego wykorzystania komponentu społecznościowego i wiedzy eksperckiej IBM w budowaniu przewagi firmy na rynku.

BOHDAN SZAFRAŃSKI – relacja z Orlando

Firmy i banki poszukują recepty na funkcjonowanie na rynku. Kto będzie umiał wykorzystać informacje z mediów społecznościowych oraz potencjał pracowników, ten zdobędzie większy kawałek biznesowego tortu. Globalizacja prowadzonego biznesu i szybkie zmiany w dostępnych technologiach informatycznych to duże wyzwanie dla organizacji. IBM też się zmienia, inwestuje nie tylko w technologie, ale w pozyskiwanie wiedzy eksperckiej na przykład z zakresu psychologii i socjologii.

IBM Innovation Lab

Tegoroczny IBM Connect to przede wszystkim spotkanie kilku tysięcy specjalistów z całego ś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: