Technologie: Internet może być szansą

NBS 2017/11

Obecność w internecie to dla wielu firm być albo nie być. Ostatnie lata to zmieniająca się demografia odbiorców reklamy tradycyjnej, stale rosnący procent osób młodych nieoglądających telewizji czy oczekiwania, aby wszystko działało bezobsługowo, szybko i „na już”. Banki stale walczą o spory kawałek tortu, jakim jest bankowość on-line, stale ulepszają swoje systemy i ofertę.

Krzysztof Marzec

Banki spółdzielcze także powinny być obecne w sieci, a obecność ta może mieć wiele poziomów – od dobrze zoptymali­zowanej wizytówki po pełną kampanię on-line.

Potencjał

Warto być świadomym potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarce. W narzędziu Pla­ner Słów Kluczowych Google udostępnia dane o przybliżonej ilości zapytań od użytkowni­ków na konkretne słowa kluczowe. W ciągu ostatniego roku słowa „bank spółdzielczy” były na poziomie 90 500 wyszukiwań mie­sięcznie. Wiele z tych zapytań to poszukiwa­nia konkretnego banku, gdyż użytkownicy są przyzwyczajeni, że wyszukiwarka, reagując na słowa ogólne, uzupełnia wynik pozycjami lo­kalnymi. Przyglądając się ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI